روسیه خواستار توقف حملات به مناطق اسرائیل و فلسطین شد

© Sputnik / Maxim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه خواستار توقف حملات به مناطق اسرائیل و فلسطین شد
روسیه خواستار توقف حملات به مناطق اسرائیل و فلسطین شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2021
اشتراک
وزارت امور خارجه روسیه: حملات به اهداف در فلسطین و اسرائیل باید متوقف شوند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: در تاریخ 12 ماه مه، به ابتکار طرف فلسطینی، مکالمه تلفنی بین میخائیل بوگدانوف، فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه در خاورمیانه و آفریقا، و موسی ابومرزوق، معاون دفتر سیاسی حماس انجام شد.

این وزارتخانه افزود: "طرف روسی بر اهمیت توقف فوری خشونت، غیر قابل قبول بودن حملات به غیرنظامیان بدون در نظر گرفتن ملیت و مذهب آنها، از جمله حملات به اهداف غیرنظامی در خاک اسرائیل و فلسطین، تأکید کرد".

نماینده وزارت خارجه آمریکا به خاورمیانه اعزام شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2021
نماینده وزارت خارجه آمریکا به خاورمیانه اعزام شد

شنبه شب درگیری های گسترده ای بین فلسطینی ها و پلیس اسرائیل در بیت المقدس شرقی آغاز شد. ناآرامی ها همزمان در دو منطقه از بیت المقدس شرقی آغاز شد در نزدیکی کوه معبد و در محله شیخ جراح، جایی که چندین خانواده عرب توسط دادگاه اسرائیل اخراج شدند که منجر به چندین روز اعتراض شد و به آشوب تبدیل گردید. عصر دوشنبه اوضاع در مرز اسرائیل و نوار غزه فلسطین به شدت اوج گرفت. گروه های فلسطینی بیش از هزار موشک از غزه به سمت اسرائیل شلیک کردند. 860 موشک به سمت خاک اسرائیل شلیک شد که از مرز عبور کرد و حدود 200 موشک دیگر از مرز جدا کننده عبور نکردند و در داخل منفجر شدند.

سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین اسرائیل حدود 200 مورد از آنها را رهگیری کرد. در نتیجه حملات موشکی، پنج اسرائیلی کشته و بیش از 200 نفر زخمی شدند. اسرائیل به نوار غزه حمله کرد و 56 نفر را کشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала