هند دوباره در تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا رکورد زد

© Sputnik / Idrees Mohammed /  مراجعه به بانک تصاویر هند دوباره در تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا رکورد زد
هند دوباره در تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا رکورد زد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2021
اشتراک
افزایش روزانه تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در هند یک رکورد جدید به ثبت رسانده است، طی یک روز گذشته ۴۲۰۵ نفر بر اثر ویروس و بیماری های همراه آن جان خود را از دست داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت بهداشت هند اعلام کرد: در حالی که تعداد کل موارد ابتلا در این کشور از ۲۳ میلیون نفر گذشته است، در مقایسه با داده های قبلی، تعداد موارد جدید ویروس کرونا نیز افزایش یافته است، در روز چهارشنبه ۳۴۸.۴ هزار مورد جدید ویروس کووید-۱۹ در کشور کشف شد.

ثبت شیوع عفونت افشانک سیاه در هند درگیر کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2021
ثبت شیوع عفونت "افشانک سیاه" در هند درگیر کرونا

هند دومین کشور پر ابتلا به ویروس کرونا در جهان است. طبق آخرین داده های وزارت بهداشت این کشور، تعداد کل افراد مبتلا به کووید-۱۹ در کشور بیش از ۲۳.۳ میلیون نفر است. بیش از ۱۹.۳ میلیون نفر بهبود یافته اند، بیش از ۲۵۴ هزار نفر فوت شدند.

افزایش تعداد موارد ابتلا به کرونا در هند از اواسط ماه فوریه ادامه دارد و باعث شده تعداد افراد تحت درمان کووید-۱۹ به بیش از ۳.۷ میلیون نفر برسد.

هند بیش از هر کشور دیگر در جهان تعداد موارد ابتلای جدید برای بیش از دو هفته متوالی با بیش از ۳۰۰ هزار نفر در روز افزایش را داشته است.

طبق گفته وزارت بهداشت هندوستان، بیشترین تعداد موارد ابتلا همچنان از آن ماهاراشترا در میان دیگر ایالت های این کشور است - طی روز گذشته ۴۰.۹ هزار مورد کرونا در ماهاراشترا کشف شده است، در کل بیش از ۵۶۱ هزار نفر در این ایالت خدمات پزشکی دریافت می کنند.

در همان زمان، وزارت بهداشت هند، به افزایش تعداد واکسینه شده علیه ویروس کرونا اشاره کرد - بیش از ۱۷۵ میلیون نفر، یا تقریباً ۱۳٪ از جمعیت کشور واکسن کووید را دریافت کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала