بزرگترین شبکه دارک‌نت پورنو کودک در جهان شناسایی شد

© Photo / Pixabayبزرگترین شبکه دارک‌نت پورنو کودک در جهان شناسایی شد
بزرگترین شبکه دارک‌نت پورنو کودک در جهان شناسایی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2021
اشتراک
پلیس آلمان یک شبکه دارک‌نت پورنو کودکان با 400 هزار شرکت کننده را شناسایی کرد، 3 نفر بازداشت شدند.

به گزارش اسپوتنیک، به گزارش روز دوشنبه دفتر امور جنایی فدرال پلیس آلمان، پلیس سه نفر را برای انجام تحقیقات در مورد فعالیت های یک شبکه پورنوگرافی کودکان با 400 هزار عضو در سراسر جهان بازداشت کرد.

جستجوها در هفت سایت در راین شمالی، وستفالن، بایرن و هامبورگ انجام شد که منجر به دستگیری سه مجرم احتمالی شده و اعضای آنچه پلیس جنایی فدرال آلمان بزرگترین شبکه در جهان می نامد، شد. این شبکه در بخش دارک‌نت شبکه جهانی وجود دارد و در همه دنیا کار می کند. در این پیام آمده است: "در همان زمان، به درخواست مأموران اجرای قانون آلمان، بازرسی و بازداشت مظنون دیگری در کنسپسیون  (پاراگوئه) انجام شد."

همانطور که پلیس فدرال آلمان توضیح می دهد، این شبکه حداکثر تا ژوئن 2019 ایجاد شده است، بیش از 400 هزار عضو دارد که فیلم ها را رد و بدل می کنند. تحقیقات علیه این شبکه توسط مأموران اجرای قانون آلمان آغاز شد، یک کارگروه بین المللی با مشارکت یوروپول، مأموران اجرای قانون از هلند، سوئد، اتریش، ایالات متحده و کانادا آغاز شد، مظنونان در اصل چهار شهروند آلمان بودند، یک از آنها مدتهاست که در آمریکای جنوبی زندگی می کنند. سه نفر مشکوک به ادمین بودن شبکه، ارائه پشتیبانی فنی از آن هستند و دیگری مشارکت در فعالیت های شبکه و بارگیری محتوای غیرقانونی.

سه بازداشت شده از 15 آوریل در آلمان در بازداشت موقت هستند، چهارمین فرد درگیر در این پرونده از پاراگوئه به آلمان استرداد می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала