پیشنهاد کمیسیون اروپایی برای ورود مسافران به این اتحادیه

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر پیشنهاد کمیسیون اروپایی برای ورود مسافران به این اتحادیه
پیشنهاد کمیسیون اروپایی برای ورود مسافران به این اتحادیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2021
اشتراک
کمیسیون اروپا پیشنهاد داد تا ورود به این اتحادیه برای مسافرانی مجاز گردد که به طور کامل با واکسن های تایید شده توسط اتحادیه اروپا دو هفته قبل از ورود واکسینه شده باشند.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به موفقیت واکسیناسیون و وضعیت کووید-19 در کشورهای دیگر، طبق پیشنهادی که روز دوشنبه توسط کمیسیون اروپا صادر شد، کمیسیون اروپا پیشنهاد می کند محدودیت های ورود به اتحادیه اروپا کاهش یابد.

در این سند آمده است: "امروز، كمسیون از كشورهای عضو دعوت می كند تا با در نظر گرفتن پیشرفت واكسیناسیون و بهبود اوضاع اپیدمیولوژیك در جهان، از محدودیت های فعلی در سفرهای غیر اجباری به اتحادیه اروپا بكاهند."

گزارش شده است که کمیسیون اروپا پیشنهاد می کند نه تنها از کشورهایی که وضعیت اپیدمیولوژیک خوبی دارند، بلکه به همه افرادی که حداقل دو هفته قبل از سفر واکسینه شده اند اجازه ورود به خاک اروپا را بدهد. در همان زمان، تصریح شده است که واکسن باید یکی از مواردی باشد که توسط تنظیم کننده اروپا تأیید شده است.

در پیشنهاد کمیسیون اروپا آمده است: "کشورهای عضو همچنین می توانند با استفاده از واکسن های ذکر شده توسط سازمان بهداشت جهانی اجازه استفاده اضطراری را بدهند."

واکسن روسی اسپوتنیک وی از 4 مارس تحت بررسی تدریجی آژانس دارویی اروپا قرار دارد که به منظور تأیید واکسن برای استفاده در بازار اروپا انجام می شود. در اوایل آژانس دارویی اروپا ابراز امیدواری کرد که ارزیابی "اسپوتنیک وی" در زمان سریع انجام شود، اما هیچ تاریخی برای تایید واکسن وجود ندارد. طبق گزارش رسانه ها ، تایید واکسن روسی اگر مشکلی نداشته باشد در ماه مه پیش بینی شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала