"سورپرایز از روسها": بلغاری ها سقوط دلار را پیش بینی کردند

© Depositphotos.com / FeverpitchИзображение Бенджамина Франклина с подбитым глазом на банкноте номиналом сто долларов США
Изображение Бенджамина Франклина с подбитым глазом на банкноте номиналом сто долларов США - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2021
اشتراک
به عقیده خوانندگان روزنامه بلغاری فاکتی ، برنامه های مسکو برای کاهش استفاده از پول آمریکایی بر ثبات اقتصادی واشنگتن تأثیر منفی خواهد گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از آنها پیشنهاد داد: "اگر روس ها فروش مواد خام  خود را به دلار متوقف کنند، بانک مرکزی ایالات متحده غافلگیر خواهد شد."

 روسیه از سلطه دلار رهایی یافت   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2021
گزارش و تحلیل
روسیه از سلطه دلار رهایی یافت

استدلال یک خواننده دیگر: "قدرت اقتصادی ایالات متحده به سمت مالکیت معنوی تغییر جهت یافته است. آنها با استفاده از برندهای خود دلارهای چاپ شده ایستادگی خواهند کرد.. روسیه باید مبارزه کند."

دراظهار نظرهای کاربران بلغاری همچنین گفته می شود : "همه چیز پایان دارد. حتی امپراتوری آمریکا."

این کاربر خاطرنشان کرد: "آنها هیچ چیز دیگری برای پشتیبانی از دلار ندارند و  تحریم ها هیچ هزینه ای ندارد."

یکی از کاربران با کنایه گفت: "بهتر است سریع تر  و به طوری که بایدن با چشمان خود ببیند که چگونه ایالات متحده فرو می پاشد."

"ا دلار توسط بورس اوراق بهادار پشتیبانی می شود و در آنجا، همانطور که می دانید، مکان هیجان و حدس و گمان است – ممکن است این بادکنک با صدای بلند بترکد."

طبق گزارش بانک مرکزی روسیه،  سهم دلار آمریکا در پرداخت بهای صادرات روسیه به شدت کاهش یافته است. بنابراین ، در سه ماهه چهارم سال 2020 ، فقط 48.3 درصد از کالاهای صادراتی روسیه به دلار پرداخت شده است. مسکو بارها تأکید کرده است که اعتماد به پول آمریکایی ، از جمله به دلیل سیاست تحریم واشنگتن تضعیف می شود. همچنین اشاره شد که اقدامات غیر دوستانه ایالات متحده، روسیه را وادار می کند تا خرید اوراق قرضه دولتی آمریکا را کنار بگذارد و حجم تجارت خارجی با استفاده از ارزهای دیگر را افزایش دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала