هشدار دانشمندان در مورد خطر ابتلا به بیماری های کشنده مغز پس از تزریق واکسن فایزر

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر A syringe in front of the Pfizer logo.
A syringe in front of the Pfizer logo. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2021
اشتراک
دانشمندان آمریکایی هشدار داده اند که واکسن فایزر علیه ویروس کرونا باعث اختلالات عصبی طولانی مدت از جمله ابتلا به بیماری های کشنده آلزایمر و لو گریگ می شود.

به گزارش اسپوتنیک، نتایج تحقیقات آنها در مجله Microbiology & Infective Diseases منتشر شده است.

آیا فایزر در حالی که سوابق ایمنی خود را پنهان می‌کند، سایر واکسن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2021
گزارش و تحلیل
آیا فایزر در حالی که سوابق ایمنی خود را پنهان می‌کند، سایر واکسن‌ها را هدف قرار می‌دهد؟

متخصصان  به این نتیجه رسیده اند که واکسن فایزر می تواند باعث ابتلا بیماری های مرتبط با پریون ها شود که  طبق اطلاعات مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) بیماری های تخریب کننده اعصاب بوده و به مغز آسیب می رسانند.

 در عین حال این تحقیقات  نشان می دهد که واکسن های فعلی علیه کرونا بر اساس RNA در ایالات متحده با دستور اضطراری و بدون آزمایش ایمنی طولانی مدت و گسترده تأیید شده اند.

دانشمندان معتقدند که mRNA ، DNA انسان را برای همیشه تغییر می دهد. پروتئین های اصلاح شده ژنتیکی استفاده شده در واکسن فایزر در ژنوم انسان ادغام شده و برای همیشه در آن باقی می ماند. محققان تأكید كردند ، یعنی اگر به شخصی این واکسن تزریق شده باشد، دیگر بازگشتی از این پدیده وجود ندارد.

واکسیناسیون در ایالات متحده با واکسن های فایزر و مدرنا آغاز شده است . در انگلستان واکسن های  فایزر و آسترازنکا تأیید شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала