یک نظامی دیگر آمریکایی در کویت کشته شد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر یک نظامی دیگر آمریکایی در کویت کشته شد
یک نظامی دیگر آمریکایی در کویت کشته شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2021
اشتراک
سنتکام: جسد این نظامی مستقر در پایگاه هوایی علی‌السالم کویت دوشنبه صبح به وقت محلی پیدا شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت آرمی تایمز، مقر فرماندهی آمریکا در منطقه (سنتکام) اعلام کرد: یک نظامی آمریکایی در کویت کشته شده است. جسد این نظامی مستقر در پایگاه هوایی علی‌السالم کویت دوشنبه صبح به وقت محلی پیدا شد. این نظامی آمریکایی در یگان لجستیکی هوایی مشغول به کار بود و در خوابگاه نظامی در این پایگاه هوایی زندگی می‌کرد.

مقر فرماندهی آمریکا در منطقه با ابراز تسلیت به خانواده این نظامی گفته که نام این شخص تا اطلاع بعدی محفوظ می‌ماند و تحقیقات در زمینه علت مرگ این نظامی در دست بررسی است. سنتکام البته مدعی شده که مرگ این نظامی مرتبط با عملیات رزمی نبوده است. پایگاه هوایی علی‌السالم به عنوان مرکز اصلی تردد هوایی نیروهای ائتلاف و آمریکا در خاورمیانه است.

در چند وقت اخیر اخباری از مرگهای مشکوک نظامیان آمریکا در کویت منتشر شده است. چندی قبل یک نظامی دیگر آمریکا مستقردر یک پایگاه هوایی کویت طی یک سانحه کشته و 2 همراه دیگر وی نیز مجروح شدند. سرهنگ آرماندو هرناندز، سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در بیانیه خود مدعی شد که این نظامی در یک سانحه رانندگی با یک خودرو کشته شده است. ارتش آمریکا به دلایل امنیتی به هویت این فرد اشاره‌ای نکرد.

ارتش آمریکا اخیرا تمرین‌های نظامی را در کویت انجام داد و نیروهای آمریکایی همراه با واحدهای زرهی کویت تمرین‌های مشترکی برگزار کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала