مایکروسافت اپل را مسخره کرد + ویدئو

© Photo / Microsoft مایکروسافت اپل را مسخره کرد + ویدئو
مایکروسافت اپل را مسخره کرد + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2021
اشتراک
مایکروسافت یک ویدئوی تبلیغاتی را برای مقایسه لپ تاپ خود با رایانه اپل منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، این ویدئو در کانال یوتیوب این شرکت موجود است.

در آن دو وبلاگ نویس در تبلیغات لپ تاپ  Surface Laptop 4 hybrid ظاهر می شوند. در این ویدئو ، خواهر و برادری دستگاه جدید را بررسی می کنند و آن را با MacBook Air اپل مقایسه می کنند. اول از همه ، آنها به این واقعیت توجه نشان می دهند که لپ تاپ مایکروسافت برخلاف لپ تاپ اپل دارای صفحه لمسی است . سپس وبلاگ نویسان توضیح می دهند که Surface Laptop 4 دو پورت USB-C و USB-A را دریافت کرده است که به شما امکان می دهد لوازم جانبی را به کامپیوتر خود متصل کنید.

در این ویدئو  گفته می شود که مک بوک ایر( MacBook Air) پورت کافی ندارد ، بنابراین دارندگان آن مجبورند از آداپتورها استفاده کنند. در پایان، تهیه کنندگان ویدئو توجه خود را به این نکته جلب می کنند که یک رایانه ویندوز به شما امکان می دهد "تعداد زیادی از برنامه ها" و بازی ها را اجرا کنید. دستگاه مایکروسافت مجدداً در مقابل  MacBook قرار می گیرد که سازنده آنرا به عنوان دستگاه مخصوص بازی های رایانه ای معرفی می کند .

Surface Laptop 4 با قیمت 1000 دلار به بالا در ایالات متحده فروخته می شود و  MacBook Air نیز به همان قیمت در بازار آمریکا موجود است.

این اولین باری نیست که سازندگان ویندوز در تبلیغات خود از اپل انتقاد می کنند. در ماه ژانویه ، مایکروسافت ویدئویی را با مقایسه لپ تاپ های Surface Pro 7 و Apple MacBook Pro منتشر کرد. تهیه کننده ویدئو توجه خود را به این نکته جلب می کند که MacBook از صفحه لمسی برخوردار نیست ، از کار با قلم پشتیبانی نمی کند و بسیار گران است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала