اعلام انصراف تیم های انگلیسی از سوپرلیگ

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام انصراف تیم های انگلیسی از سوپرلیگ
اعلام انصراف تیم های انگلیسی از سوپرلیگ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2021
اشتراک
تیم های انگلیسی لیورپول، آرسنال، منچستر یونایتد، تاتنهام، چلسی و منچستر سیتی انصراف خود را از سوپرلیگ فوتبال اعلام کردند.

به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، باشگاه انگلیسی "منچستر سیتی" اعلام انصراف از سوپرلیگ کرده بود.

توپ فوتبال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.04.2021
آیا سوپر لیگ اروپا تأسیس خواهد شد؟ + ویدئو

طبق گفته فابریزیو رومانو روزنامه نگار شبکه تلویزیونی ورزشی ایتالیایی "اسکای اسپرت"، میلان ایتالیا و اینتر به زودی سوپرلیگ را ترک می کنند.

روز دوشنبه، ۱۲ باشگاه برتر اروپا ایجاد سوپرلیگ را اعلام کردند که قرار است در ماه آگوست آغاز شود. این باشگاه ها عبارتند از "منچستر یونایتد" انگلیس، "منچسترسیتی"، "تاتنهام"، "لیورپول"، "چلسی" و "آرسنال"، "بارسلونا" اسپانیا، "اتلتیکو" و "رئال"، "میلان" ایتالیای، "اینتر" و یوونتوس، که آنها در میان باشگاه های بنیانگذار مسابقات جدید بودند. قرار بود بعداً سه باشگاه موسس دیگر اعلام شود.

روز سه شنبه، نمایندگان باشگاه های بنیانگذار مسابقات برای بحث در مورد انحلال مسابقات در میان واکنش های منفی به ایجاد آن، گرد هم آمدند.

اتحادیه های فوتبال اروپا (یوفا)، رهبری فدراسیون های ملی فوتبال انگلیس، اسپانیا و ایتالیا و همچنین قهرمانی این کشورها، تصمیم باشگاه ها برای ایجاد سوپرلیگ را محکوم کردند و اعلام کردند که تیم های موسس از لیست شرکت کنندگان در مسابقات ملی و همچنین مسابقات تحت نظارت یوفا حذف خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала