ورزشکاران المپیک توکیو باید هر روز تست کرونا بدهد

© AFP 2023 / Behrouz Mehri ورزشکاران المپیک توکیو باید هر روز تست کرونا بدهد
ورزشکاران المپیک توکیو باید هر روز تست کرونا بدهد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2021
اشتراک
برگزارکنندگان بازی های المپیک تابستانی توکیو در حال بررسی افزایش دفعات آزمایش ورزشکاران از نظر ویروس کرونا هستند.

به گزارش اسپوتنیک، وزیر ورزش ژاپن تامایو ماروکاوا، مسئول بازی های المپیک و پارالمپیک در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام نمود که  انجام ازمایشات ورزشکاران به صورت روزانه را انجام دهند.

احتمال لغو المپیک توکیو قوت گرفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2021
احتمال لغو المپیک توکیو قوت گرفت

وی گفت: "برخی از كشورها ممكن است [ورزشكاران] را واكسن كنند و برخی دیگر این كار را نمی كنند. ما مسابقات را ایمن برگزار خواهیم كرد و از همه كشورها انتظار داریم واکسن و تست کرونا را برای ورزشکاران انجام دهند. ما هم اكنون به طور كامل امکان انجام آزمایشات روزانه را بررسی می كنیم."

طبق قوانین مقدماتی این مسابقات ، که قبلا توسط کمیته بین المللی المپیک (IOC) منتشر شد، ورزشکاران باید حداقل هر چهار روز یک بار در این آزمون شرکت کنند.

طبق قوانین، دفعات آزمایش PCR به ورزش و برنامه مسابقات بستگی دارد. قرار است این بررسی ها در یک آزمایشگاه تخصصی در قلمرو دهکده های المپیک یا پارالمپیک انجام شود.. ردیابی نتایج آزمون از طریق یک برنامه ویژه برای تلفن های هوشمند امکان پذیر خواهد بود.

در صورت تشخیص بیماری در ورزشکار، اطلاع رسانی به سایر ورزشکاران بلافاصله از طریق برنامه دیگری برای ردیابی تماس با فرد آلوده انجام می شود، که اطلاعات شخصی را ذخیره نمی کند، اما فقط در مورد خطر بالقوه هشدار می دهد.

بازی های المپیک توکیو قرار بود از 24 جولای تا 9 آگوست سال 2020 برگزار شود. به دلیل همه گیری ویروس کرونا، این رقابت به مدت یک سال به تعویق افتاده است و اکنون از 23 ژوئیه تا 8 آگوست 2021 برگزار می شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала