وزیر دفاع اسرائیل: به همکاری نزدیک با آمریکا ادامه می دهیم تا منافع خود را حفظ کنیم

© AP Photo / Michel Eulerوزیر دفاع اسرائیل: به همکاری نزدیک با آمریکا ادامه می دهیم تا منافع خود را حفظ کنیم
وزیر دفاع اسرائیل: به همکاری نزدیک با آمریکا ادامه می دهیم تا منافع خود را حفظ کنیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2021
اشتراک
بنی گانتز: اسرائیل همکاری نزدیکی با ایالات متحده خواهد داشت تا اطمینان حاصل کند که توافق با ایران از مسابقه تسلیحاتی در منطقه جلوگیری می کند و از کشور یهود محافظت می کند.

به گزارش اسپوتنیک، بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل روز یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با لوید آستین، همتای آمریکایی خود در تل آویو، اظهار داشت: "امروز تهران تهدیدی استراتژیک برای امنیت بین الملل، خاورمیانه و کشور اسرائیل است. ما از نزدیک با متحدان آمریکایی خود همکاری خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که هر توافق جدیدی با ایران منافع حیاتی [کشورهای] جهان، ایالات متحده را تأمین می کند و از یک مسابقه خطرناک تسلیحاتی در منطقه جلوگیری می کند و از کشور اسرائیل محافظت می کند".

گانتز همچنین در گفتگوهای امروز [با آستین]، تأكید كرد كه اسرائیل ایالات متحده را به عنوان یك شریك تمام عیار در همه زمینه ها می بیند كه اصلی ترین زمینه ایران است.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا نیز به نوبه خود گفت که "روابط دو جانبه [بین ایالات متحده و اسرائیل] کلید ثبات در منطقه است".

وی افزود که واشنگتن به کار خود برای تامین برتری [اسرائیل] در خاورمیانه ادامه خواهد داد و با همتای اسرائیلی خود در مورد عادی سازی روابط بین دولت یهود و کشورهای عربی گفتگو کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала