انتشار جزئیات جدیدی درباره آیفون 13

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر انتشار جزئیات جدیدی درباره آیفون 13
انتشار جزئیات جدیدی درباره  آیفون 13  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2021
اشتراک
قرار است تلفن هوشمند آینده اپل دو سنسور Touch ID و Face ID برای محافظت از داده ها دریافت کند.

به گزارش اسپوتنیک، مک گایر وود، کارشناس مشهور این موضوع را در توییتر خود اعلام کرد.

​این متخصص و وبلاگ نویس معروف گفت: در اپل قبلاً در مورد استفاده از حسگر اثر انگشت Touch ID جدید در تلفن های هوشمند خود به توافق رسیده بودند. با این حال ، اینکه آیا در نهایت از این سنسور در آیفون 13 استفاده خواهد شد ، اعلام نشده است. سنسور اولتراسونیک در صفحه نمایش گوشی هوشمند تعبیه خواهد شد و فقط با نمایشگرهای اصلی اپل کار خواهد کرد که یک مشکل دیگر در هنگام تعمیر دستگاه خواهد بود ."

علاوه بر این ، تلفن های هوشمند جدید حسگر بیومتریک Face ID را در خود نگه می دارند. کاربر می تواند از هر ابزار باز کردن قفل به انتخاب خود استفاده کند اما برای تأیید برخی از عملیات از جمله  پرداخت ، افشای اطلاعات شخصی ، خرید برنامه ها و غیره به تأیید همزمان هم  Touch ID و هم  Face ID نیاز خواهد بود. در جزئیات افشای شده توسط این متخصص در مورد دستگاه ، گفته شده که ممکن است برش صفحه نمایش دستگاه جدید کاهش یابد.

مک گایر وود در پیام خود پشتیبانی از نمایش تصاویر با فرکانس حداکثر 120 هرتز بر روی صفحه نمایش آیفون های جدید و همچنین ظاهر شدن حالت همیشه روشن در آیفون 13 را تأیید کرد. علاوه بر این  اپل انتشار سری Pro گوشی های هوشمند با یک ترابایت حافظه داخلی و کنار گذاشتن درگاه فیزیکی Lightning را تأیید کرده است . این متخصص  معتقد است که مدیران ارشد اپل قصد دارند در آینده ای نزدیک درباره مسئله وجود این گزینه ها در آیفون 13 پرو و ​​13 پرو مکس تصمیم گیری کنند.

به گفته این وبلاگ نویس ، اپل هنوز تصمیم نگرفته است که اسمارتفون های جدید را چه بنامد. با این حال ، وی معتقد است که این شرکت تمایل بیشتری به نام آیفون 13 دارد تا آیفون 12 اس.

پیش از این ، تحلیلگران آژانس Wedbush گزارش داده بودند که تلفن های هوشمند سری آیفون 13 در ماه سپتامبر رونمایی می شوند. انتظار می رود این دستگاه ها در هفته سوم ماه سپتامبر عرضه شوند. در سال 2020 ، رونمایی از آیفون 12 به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اکتبر به تأخیر افتاد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала