کره جنوبی واکسیناسیون افراد زیر 60 سال با آسترازنکا را به حالت تعلیق درآورد

© REUTERS / Hannibal Hanschkeکره جنوبی واکسیناسیون افراد زیر 60 سال با آسترازنکا را به حالت تعلیق درآورد
کره جنوبی واکسیناسیون افراد زیر 60 سال با  آسترازنکا را به حالت تعلیق درآورد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2021
اشتراک
کره جنوبی واکسیناسیون افراد زیر 60 سال علیه کرونا با واکسن آسترازنکا را در رابطه با انتشار اخباری درباره تشکیل لخته های خون (ترومبوز) پس از واکسیناسیون، به حالت تعلیق در آورد و همچنین واکسیناسیون کارمندان بهداشت در مراکز آموزشی و موسسات مراقبت از کودکان و مراکز مراقبت افراد معلول را به تعویق انداخت.

به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری های کره جنوبی ( KDCA) ضمن اعلام این مطلب گفته می شود:"واکسیناسیون کارمندان موسسات آموزش ویژه و کودکان ، کارکنان پزشکی در مدارس ، موسسات مراقبت از معلولان و مهد کودک ها به تعویق افتاده است. واکسیناسیون افراد زیر 60 سال با آسترازنکا نیز برای به طور موقت متوقف  شده است."

واکسن آسترازنکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2021
اولین محموله واکسن آسترازنکا به ایران وارد شد + تصاویر

قرار بود واکسیناسیون گروه های نامبرده شهروندان از همین هفته آغاز شود. پیش از این گزارش شده بود که قرار است در ماه آوریل  برخی از کارکنان آموزش و پرورش از جمله حدود 51 هزار معلم مسئول مراقبت از کودکان معلول و 13 هزار نفر از  دیگر کارکنان در مهد کودک ها واکسن آسترازنکا را دریافت کنند.

این تصمیم از آنجا ناشی می شود که پیشتر آژانس دارویی اروپا (EMA) ارتباط بین واکسن آسترازنکا علیه ویروس کرونا و موارد ترومبوز را قبول کرده بود. این مطلب را مارکو کاوالری ، رئیس بخش تهدیدات بهداشتی و استراتژی واکسیناسیون آژانس دارویی اروپا در مصاحبه با روزنامه Messaggero Il اعلام کرده بود.

یونگ یون کیونگ، رئیس سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری های کره جنوبی گفت: "این یک اقدام پیشگیرانه  با در نظر داشتن اولویت ایمنی افرادی است که واکسن کووید 19 را می زنند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала