تست اول کرونای رئیس جمهورآرژانتین مثبت بوده است

© AFP 2023 / Esteban Collazo /Argentina's Presidency Press Officeتست اول کرونای رئیس جمهورآرژانتین مثبت بوده است
تست اول کرونای رئیس جمهورآرژانتین مثبت بوده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2021
اشتراک
آلبرتو فرناندز، رئیس جمهور آرژانتین اعلام کرد آزمایش آنتی ژن کرونا ویروس وی مثبت بوده و او منتظرحواب آزمایش دوم PCR است وحالش خوب است.

به گزارش اسپوتنیک، آزمایشات آنتی ژنیک آزمایش آنتی بادی نیستند ، چنین آزمایشاتی وجود یک آنتی ژن ویروسی خاص را تشخیص می دهد ، که وجود عفونت را نشان می دهد.

روسیه اولین داروی ضد کرونا را به ثبت رساند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2021
روسیه اولین داروی ضد کرونا را به ثبت رساند

رئیس جمهور آرژانتین در توییتر نوشت: "می خواستم به شما بگویم که امروز بعد از بالا رفتن درجه حرارت به 3/37 و سردرد مختصر ، یک آزمایش آنتی ژن انجام دادم که مثبت اعلام شد."

وی افزود: "ما باید بسیار مراقب باشیم. من از همه می خواهم كه توصیه ها را دنبال كنند. همه گیری از بین نرفته است."

آلبرتو فرناندز افزود که وی در حال حاضر در انتظار تأیید آزمایش PCR است. او همچنین گفت که حالش خوب است.

در ماه ژانویه، دفتر ریاست جمهوری آرژانتین اعلام کرد که آلبرتو فرناندز اولین دوز واکسن روسی اسپوتنیک وی را دریافت کرده و دیرتر اطلاع دادند که وی  دوز دوم این واکسن را نیز سه هفته بعد زده است.

واکسن روسی اسپوتنیک وی در 58 کشور با بیش از 1.5 میلیارد نفر جمعیت تایید شده است.  این واکسن از نظر تعداد تأییدیه هایی که توسط نهادهای نظارتی دولت دریافت می شود ، در رتبه دوم جهان قرار دارد. اثر بخشی  91.6٪ این واکسن با انتشار اطلاعات مربوطه در مجله پزشکی مشهورThe Lancet مورد تأیید  قرار گرفته است.

موسسه گامالیا، تولید کننده واکسن روسی اسپوتنیک وی  علیه ویروس کرونا، به رئیس جمهور اطمینان داده است که واکسیناسیون از  وی را در برابر اشکال شدید بیماری کرونا محافظت خواهد کرد.

در پاسخ موسسه گامالیا به پیام توییتری فرناندز گفته می شود:"از شنیدن این خبر ناراحت هستیم. اسپوتنیک وی به میزان  91.6٪  از ابتلا جلوگیری کرده و به میزان  100٪ مانع ابتلا به اشکال شدید کرونا می شود . اگر ابتلا واقعاً تأیید شده و رخ داده باشد ، واکسیناسیون شرایط بهبودی سریع و بدون علائم جدی را فراهم می کند. برای شما آرزوی بهبودی سریع داریم!"

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала