کشف تعداد زیادی از موشک های ساخت اتریش توسط حشد الشعبی عراق

© Photo / IRNAکشف تعداد زیادی از موشک های ساخت اتریش توسط حشد الشعبی عراق
کشف تعداد زیادی از موشک های ساخت اتریش توسط حشد الشعبی عراق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2021
اشتراک
نیروهای سازمان «الحشدالشعبی» (بسیج مردمی) عراق اعلام کردند که ۳۰۰ موشک ۱۵۵ میلیمتری ساخت کشور اتریش را در استان نینوا کشف و ضبط کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، ستاد اطلاع رسانی نیروهای سازمان الحشدالشعبی با انتشار اطلاعیه‌ای از کشف این موشک‌ها خبر داده و اضافه کرد که این کشف بدون خسارت و تلفات بوده و حمل و نقل آنها به انبار امن نیز با موفقیت انجام شده است.

جنگ سایبری حشد الشعبی علیه داعش در عراق  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2020
جنگ سایبری حشد الشعبی علیه داعش در عراق

این ستاد در این اطلاعیه افزود که انواع دیگری از موشک‌ها و سلاح نیز در این عملیات کشف شده است که نیروهای بسیج مردمی عراق به تفکیک و جداسازی آنها پرداخته‌اند. اطلاعیه سازمان الحشد الشعبی به نوع سلاحهای کشف شده دیگر اشاره‌ای نکرده است.

این موشک‌ها توسط گروه تروریستی «داعش» علیه غیرنظامیان عراقی استفاده می‌شد که با پایان سیطره این گروهک بر برخی مناطق این کشور، سلاح‌ها در مخفیگاه‌های برجای مانده از آنها با انفجار بر اثر گرما و یا عوامل مختلف، منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان عراقی شده است.

سلاح‌ها و تجهیزات نظامی ساخت اتریش از پرکاربردترین اسلحه‌های گروهک تروریستی داعش در جریان عملیات تروریستی این گروهک در عراق بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала