22:41 20 آوریل 2021
جهان
دریافت لینک کوتاه
0 1524

مردی در آمریکا پس از واکسیناسیون با "جانسون و جانسون" با ضایعات پوستی مواجه شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال تلویزیونی 8News WRIC، مردی در ایالت ویرجینیا آمریکا پس از واکسیناسیون علیه ویروس کرونا با جانسون و جانسون با ضایعه پوستی مواجه شده و پوست وی شروع به کنده شدن نمود.

به گفته پزشکان، این واکنش شدید با واکسن ارتباط مستقیم دارد. این مرد اولین ترکیب واکسن را در اوایل ماه مارس دریافت کرد و پس از چهار روز اولین علائم پدیدار شدند. سپس ضایعه پوستی در سراسر بدن وی ظاهر شدند، پوست وی قرمز شده و شروع به کنده شدن نمود. پس از ظاهر شدن ضایعات، مرد به بخش اورژانس فرستاده شد؛ دست‌ها و پاهای او تقریباً قابل تشخیص نبودند زیرا پوست وی به شدت متورم شده بود.

این مرد اظهار داشت: ابتدا کمی احساس ناراحتی در زیر بغل کردم، بعد از چند روز ضایعات خارشی پیدا کردم و بعد از آن بدنم متورم و پوستم قرمز شد ... همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. پوست من در حال لایه برداری است. هنوز پوست دستانم کنده می‌شود.

این در حالی است که سازمان جهانی بهداشت پیش از این اعلام کرده است که استفاده اضطراری از واکسن ضد کرونای ساخت شرکت آمریکایی و چند ملیتی "جانسون و جانسون" را تایید کرده است.

مقررات ارسال کامنتبحث و مناظره
کامنت از طریق اسپوتنیککامنت از طریق فیسبوک