ویرجین گلکتیک از فضاپیمای جدیدش رونمایی کرد+ویدئو

© Virgin Galacticفضاپیمای جدید وی.اس.اس ایمجین
فضاپیمای جدید وی.اس.اس ایمجین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2021
اشتراک
شرکت ویرجین گلکتیک از ساخت فضاپیمای جدید خود که پوشش آینه ای شکل تمام سطح دارد، خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت آمریکایی ویرجین گلکتیک که بخشی از گروه ویرجین ریچارد برانسون را تشکیل می دهد، از سفینه فضایی جدید VSS Imagine خود رونمایی کرد.

این اولین نماینده سفینه فضایی اسپیس شیپ III نسل جدید است. ویرجین گلکتیک گزارش داد که وی.اس.اس ایمجین در حال حاضر تحت آزمایشات زمینی است و این شرکت قصد دارد آزمایشات پرواز را در تابستان در محل آزمایش خود در نیومکزیکو آغاز کند.

این شرکت مشخصات فنی سفینه جدید و هدف دقیق آن را برای پروازهای زیر مداری یا مداری فاش نمی کند.

گزارش شده است که در حالی که وی.اس.اس ایمجین آزمایشات زمینی و پروازی را انجام می دهد، این شرکت در حال کار بر روی دومین فضاپیمای از سری سفینه فضایی وی.اس.اس اینسپایر است.

ویرجین گلکتیک خاطرنشان می کند که نسل سوم سفینه فضایی "یک نقطه عطف مهم در رسیدن به هدف ۴۰۰ پرواز در سال است.

در حال حاضر، ویرجین گلکتیک که هدف آن انجام پروازهای فرعی و در آینده همچنین گردشگری مداری است، پروازهای آزمایشی را بر روی سفینه قبلی نسل دوم اسپیس شیپ وی.اس.اس یونیتی انجام می دهد.

این سفینه فضایی سرنشین دار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و در دسامبر ۲۰۱۸ به ارتفاع ۸۰ کیلومتری رسید. یک سفینه فرعی دیگر از سری نسل دوم اسپیس شیپ وی.اس.اس اینترپرایس در سال ۲۰۱۴ سقوط کرد، یک خلبان کشته شد، دیگری زنده ماند و صدمات جدی دید.

گروه ویرجین شرکت خوشه ‌ای بریتانیایی و چند ملیتی است، که دارای بیش از ۴۰۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه در سراسر جهان می ‌باشد و توسط کارآفرین بریتانیایی؛ سر ریچارد برانسون، اداره می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала