رکورد تعداد مبتلایان جدید به کرونا در هند شکسته شد

© REUTERS / Stringerرکورد تعداد مبتلایان جدید به کرونا در هند شکسته شد
رکورد تعداد مبتلایان جدید به کرونا در هند شکسته شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2021
اشتراک
تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در هند همچنان در حال رشد است.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اطلاعات منتشر شده از وزارت بهداشت هند، تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در هند همچنان در حال رشد است و طی یک روز گذشته در این کشور، 62700 مورد جدید از ابتلا به این ویروس در کشور شناسایی شد. این بالاترین رکورد در 5 ماه گذشته است.

هند از نظر تعداد موارد شناسایی شده به ویروس کرونا در رتبه سوم جهان قرار دارد. طبق آخرین داده های وزارت بهداشت این کشور، در مجموع 11.97 میلیون مورد کووید-19 در کشور ثبت شده است. در عین حال نیز بیش از 11.32 میلیون نفر این بیماری را شکست دادند، حدود 486 هزار نفر همچنان تحت درمان قرار دارند، 161 هزار نفر بر اثر ویروس کرونا و بیماری های مرتبط با آن جان خود را از دست دادند.

بیشترین تعداد موارد مربوط به ایالت مهاراشترا بود، جایی که در طی روز گذشته 35.7 هزار مورد جدید بیماری کشف شد. پیشتر مقامات ایالتی با افزایش موارد ویروس کرونا، منع رفت و آمد شبانه وضع کرده بودند، تمام مراکز خرید در این ایالت از ساعت 8:00 شب تا 7:00 صبح بسته و تجمع بیش از پنج نفر در این زمان ممنوع است. در صورت نقض این قانون، پلیس جریمه ای به مبلغ 1 هزار روپیه اعمال می کند، همان مقدار جریمه برای تف در مکان های عمومی اعمال می شود. برای بیرون آمدن بدون ماسک، 500 روپیه جریمه نقدی تعیین شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала