چگونگی قضیه تپانچه پسر بایدن

© AP Photo / Pablo Martinez Monsivaisهانتر بایدن پسر جو بایدن
هانتر بایدن پسر جو بایدن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.03.2021
اشتراک
آیا سرویس مخفی آمریکا در پرونده سلاح هانتر بایدن دست داشت؟

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه « پولیتیکو»،احتمال دست داشتن سرویس مخفی آمریکا در پرونده تپانچه هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور آمریکا در سال 2018 و تأمین امنیت خانواده رئیس جمهور کنونی در دوره ای که این نهاد حق این کار را نداشت، وجود دارد.

تپانچه ماسکی در آمریکا اختراع شد+عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2020
تپانچه ماسکی در آمریکا اختراع شد+عکس

به نوشته نشریه نامبرده، قضیه تپانچه هانتر بایدن در اکتبر سال 2018 رخ داد. در آن زمان زن سابق برادر مرحوم هانتر که گمان می رود رابطه ای بین آنها برقرار بوده است، تپانچه را داخل سطل آشغال می اندازد ولی بعد برای برگرداندن آن، تپانچه را پیدا نمی کند. این قضیه مورد توجه پلیس و اداره تحقیقات فدرال آمریکا قرار گرفت.

پلیس سعی کرد ارتباط این سلاح با جنایات احتمالی دیگر از جمله مواد مخدر را معین کند. در آن زمان هیچگونه اتهامی به پسر رئیس جمهور کنونی، وارد نشد.

در عین حال، نماینده سرویس مخفی آمریکا دست داشتن این نهاد در پرونده هانتر بایدن و یا تأمین امنیت خانواده جو بایدن را رد می کند. او افزود:«پروتکل سرویس مخفی آمریکا این موضوع را تأیید می کند که این سازمان  در سال 2018، هیچگونه خدمت امنیتی به اعضای خانواده بایدن نرسانده است و همچنین در قضیه مطرح شده هیچگونه شرکتی نداشته است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала