نابودی انبارهای شبه نظامیان در سوریه

© Sputnik / Kirill Bragaنابودی انبارهای شبه نظامیان در سوریه
نابودی انبارهای شبه نظامیان در سوریه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2021
اشتراک
نظامیان روسیه در مرز ادلب و حما سوریه غاری را تخریب کردند که محل نگهداری مواد غذایی و دارو برای شبه‌نظامیان بود.

به گزارش اسپوتنیک، رومان بسمرتنی رئیس واحد مهندسی نیروهای مسلح فدراسیون روسیه اعلام کرد که نظامیان روسیه در مرز ادلب و حما سوریه غاری را تخریب کردند که محل نگهداری مواد غذایی و دارو برای شبه‌نظامیان بود.

کارپوف: تروریست های هیئت تحریر شام در حال آماده سازی حمله شیمیایی در سوریه هستند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2021
کارپوف: تروریست های "هیئت تحریر شام" در حال آماده سازی حمله شیمیایی در سوریه هستند

رومان بسمرتنی در توضیح گفت:«سازمان های تروریستی «جیش الایزا» و «جبهه النصرا»، ( سازمان های تروریستی ممنوعه در روسیه) برای تأمین نیازهای خود، چند مخفیگاه غارمانند را انتخاب کرده بودند که باغ های زیتون در شیب آن ها قرار داشتند. این باغ ها، آنها را از دید توپخانه و حملات هوایی محفوظ نگه داشته بودند. شبه نظامیان در سال 2018 این محل را ترک کردند و در سال 2021، نظامیان واحد مهندسی روسیه یک بیمارستان بزرگ صحرایی را در آنجا تخریب کردند.

در نزدیکی آن محل، غاری کشف شد که مواد غذایی و دارو در آنجا نگهداری می شد. در این غار، حدود 4 محوطه اتاق مانند برای استقرار از 20 تا 30 نفر و دارو و مواد غذایی قرار داشت.

شبه نظامیان آنجا را از نظر برق تأمین کرده بودند و روی دیوارهای آن با رنگ قرمز اسامی شبه‌نظامیانی نوشته شده بود که در آنجا قرار داشتند. احتمالا در آن اتاق، شبه نظامیان استراحت می کردند. در آنجا پریز برق و وسایل برقی دیگر و محلی برای مهمات و سلاح  و وسایل شخصی وجود داشت».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала