11:47 13 آوریل 2021
جهان
دریافت لینک کوتاه
0 05

زنی در شهر تورنتو کانادا پس از اینکه سه دوز واکسن کرونا به وی تزریق شد، فلج گردید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اس تی وی، در اوایل ماه مارس، برندا والن 95 ساله در بیمارستانی علیه ویروس کرونا واکسینه شد و دو دوز تجویز شده دارو را دریافت کرد. روز بعد از تزریق دوم، وی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا در یک مرکز درمانی دیگر بستری شد و به اشتباه دوز سوم تجویز به وی تزریق شد.

در نتیجه مصرف بیش از حد واکسن، بیمار فلج شد. طی دو هفته گذشته او قادر به راه رفتن، صحبت و غذا خوردن به تنهایی نبود. مشخص شد که این زن قبل از واکسیناسیون، در دسامبر سال گذشته به کووید-19 بدون علامت مبتلا شده بود.

به گفته گوئن کول دختر این بیمار، بیمارستان نتوانست توضیح دهد که چرا پزشکان متوجه نشده اند که بیمار قبلاً دوز دوم واکسن دریافت کرده و نیازی به تزریق اضافی ندارد. در ابتدا، پزشکان معتقد بودند که والن سکته کرده است، اما در معاینات بعدی این احتمال رد شد.

مرتبط:

سهمیه بنزین نوروزی ایرانیان به خاطر کرونا واریز نخواهد شد
خطر ابتلای مجدد به کرونا در افراد مسن بیشتر است
واعظی: تا به این لحظه هیچ مسئولی از واکسن کرونا استفاده نکرده است
مقررات ارسال کامنتبحث و مناظره
کامنت از طریق اسپوتنیککامنت از طریق فیسبوک