میزان واقعی مرگ و میر ناشی از کرونا در آمریکا بیشتر از آمار رسمی است

© AP Photo / Susan Walshمیزان واقعی مرگ و میر ناشی از کرونا در آمریکا بیشتر از آمار رسمی است
میزان واقعی مرگ و میر ناشی از کرونا در آمریکا بیشتر از آمار رسمی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.03.2021
اشتراک
با تطبیق شمار واقعی مرگ و میر ناشی از کووید و آمار اعلام شده در آمریکا، روشن شد که تلفات ناشی از این بیماری به مراتب بیشتر است.

به گزارش اسپوتنیک، موارد بیشتری از مرگ ناشی از کووید - 19 که قبلا گزارش نشده است، در ایالات متحده کشف می شود. به گزارش وال استریت ژورنال، دست کم گرفتن مرگ و میر پس از تطبیق داده ها مشخص شد.

به طور خاص، در طول ممیزی در ایالت اوهایو ، چهار هزار مورد مرگ و میر اضافی و در ایالت ایندیانا - حدود یک و نیم هزار نفر - مشخص شد. همچنین بازشماری از مرگ ناشی از کووید - 19 در ایالت های ویرجینیا، مینه سوتا و رود آیلند انجام شد.

مسئله این است که مقامات سعی کردند مرگ و میرها را در زمان واقعی گزارش دهند، به این ترتیب این آمار شامل مواردی که در معاینات پزشکی بعدی مشخص شدند، نبود. همین آمار است که برای ردیابی بیماری و مرگ و میر در سازمان های دولتی و دانشگاه جان هاپکینز استفاده شده است.

پیش از این، بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک، تلفات بی سابقه ناشی از کووید - 19 را فاش کرد. به گفته وی، در طول یک سال بیش از 30 هزار نفر از ساکنان این شهر بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. رئیس شهر خاطرنشان کرد که تعداد جان باختگان کووید – 19 در نیویورک بیشتر تلفات این شهر در جنگ جهانی دوم، ویتنام ، طوفان سندی و حملات 11 سپتامبر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала