لحظات تلخ و بدترین اتفاقات زندگی ترامپ پس از شکست در ریاست جمهوری چه بودند؟

© REUTERS / Leah Millisلحظات تلخ و بدترین اتفاقات زندگی ترامپ پس از شکست در ریاست جمهوری چه بودند؟
لحظات تلخ و بدترین اتفاقات زندگی ترامپ پس از شکست در ریاست جمهوری چه بودند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2021
اشتراک
مری ترامپ بدترین اتفاقات رخ داده در چهار سال گذشته برای دونالد ترامپ را افشا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ درباره لحظات تلخ و بدترین اتفاقات زندگی ترامپ گفت: مسدود شدن حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در توییتر و همچنین عدم اجازه به برگزاری مسابقات گلف در زمینش، برای رئیس سابق دولت آمریکا ناراحت کننده تر از شکست در انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر سال گذشته بود.

وی افزود: احتمالا این اتفاقات بدترین اتفاقات رخ داده در چهار سال گذشته برای ترامپ بوده است.

نشنال اینترست: برنده واقعی دادگاه استیضاح ترامپ است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.02.2021
برنده واقعی استیضاح ترامپ چه کسی است؟

مری ترامپ که یک روانشناس است در مصاحبه‌ای با بیزینس اینسایدر گفت، دونالد ترامپ همچنین از اینکه نتوانسته میزبانی مسابقات تورنمنت قهرمانی گلف پی.جی.ای 2022 برای یکی از زمین‌های گلف خودش را به دست بیاورد بیشتر از شکست در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر عصبانی شده است.

مری ترامپ تاکید کرد: من فکر می‌کنم در چهار سال گذشته بدترین اتفاقاتی که برای دونالد ترامپ افتاده ممنوع شدن فعالیتش در توئیتر و همچنین از دست دادن میزبانی از تورنمنت گلف پی.جی.ای در زمینهای گلفش بوده‌اند.

وی افزود: او حالا بدون توئیتر چطور می‌تواند مدیریت کند؟ زیرا او باید حتی بفهمد که مردم واقعا دیگر به او به آن شکل توجه نمی‌کنند.

رئیس جمهور سابق آمریکا از زمانی که به طور دائم فعالیتش در توئیتر ممنوع شد صرفا به صدور بیانیه‌های مطبوعاتی که اغلب لحن توئیتهای جنجالی سابقش را دارند اکتفا کرده اما در عین حال اینها همان گستره و تاثیر را ندارند. معمولا مطبوعات به طور عادی همچنان درباره ارتباطات عمومی او گزارش می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала