سفر قریب‌الوقوع هیئت حزب‌الله لبنان به مسکو

© Flickr / mozzoomسفر قریب‌الوقوع هیئت حزب‌الله لبنان به مسکو
سفر قریب‌الوقوع هیئت حزب‌الله لبنان به مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2021
اشتراک
رئیس فراکسیون "وفاداری به مقاومت" پارلمان لبنان به تشریح جزئیات سفر هیئت حزب‌الله به روسیه پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، محمد رعد، رئیس فراکسیون "وفاداری به مقاومت" پارلمان لبنان در خصوص سفر روز دوشنبه خود در رأس هیئت حزب‌الله به روسیه اظهار کرد: روابط حزب‌الله و روسیه از سال‌ها پیش آغاز شده و منافع مشترک و یک دیدگاه واحد یا بسیار نزدیک از وضعیت منطقه بر آن حاکم است.

محمود احمدی نژاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2021
اظهارات احمدی نژاد علیه حزب الله لبنان و سیاست ایران

رعد تصریح کرد: دو سال قبل به مسکو سفر کردیم و درباره تحولات منطقه و لبنان با مقامات روسیه رایزنی کردیم و امروز پس از تحولات زیاد و متعددی که طی سال‌های گذشته رخ داده است بار دیگر باید چشم‌اندازهای مرحله آینده در سایه این تحولات مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس فراکسیون "وفاداری به مقاومت" پارلمان لبنان بیان داشت: هدف از دعوت ما به انجام این سفر بررسی مجدد چشم‌اندازهای مرحله آتی پس از دستاوردهای ملت‌های منطقه طی چند سال گذشته است. هیچ برنامه کاری مشخصی برای این سفر وجود ندارد؛ ممکن است که به موضع تشکیل دولت در چارچوب ارزیابی‌مان از اوضاع لبنان و ضرورت برقراری ثبات در آن و همچنین تسریع در روند تشکیل دولت بپردازیم.

وی افزود: جلسات بحث و گفت‌وگو بین وزارت امور خارجه و کمیسیون امور خارجه در مجلس دوما و برخی مقامات تنظیم می‌شود و من فکر می‌کنم که این فرصت را خواهیم داشت که با برخی مقامات در سطح وزارت امور خارجه ملاقات کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала