همسر پیشین ثروتمندترین مرد جهان با یک معلم ازدواج کرد

© AP Photo / Invision / Evan Agostiniهمسر پیشین ثروتمندترین مرد جهان با یک معلم ازدواج کرد
همسر پیشین ثروتمندترین مرد جهان با یک معلم ازدواج کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2021
اشتراک
همسر پیشین بنیانگذار آمازون و ثروتمندترین مرد کره زمین با یک معلم ازدواج کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وال استریت ژورنال، مکنزی اسکات، همسر سابق ثروتمندترین مرد جهان، جف بزوس، رئیس آمازون با یک معلم علوم در یک مدرسه خصوصی در شهر سیاتل آمریکا ازدواج کرد.

پیش از این گزارش شده بود که همسر سابق جف بزوس بیش از 1.7 میلیارد دلار به امور خیریه کمک کرده است. او در مورد کمک های مالی در وبلاگ خود در پلت فرم Medium ، جایی که او نیز تغییر نام خود را اعلام کرد، نوشت. گفته می شود این کمک ها به سازمان هایی رسیده است که برای برابری جنسیتی، حقوق دگرباشان جنسی، حفظ دموکراسی و جلوگیری از تغییر اقلیم کار می کنند. بیشترین مبلغ توسط سازمانهای مدافع برابری نژادی (بیش از 586 میلیون دلار آمریکا) دریافت شده است.

در نامه همسر فعلی مکنزی اسکات، دن جوت آمده است: "من در بیشتر زندگی ام معلم بوده ام ... اکنون، بر حسب یک اتفاق خوشبختانه، با یکی از سخاوتمندترین و مهربانترین افرادی که می شناسم ازدواج کرده ام و با تمایل به کمک مالی عظیم برای کمک به دیگران به او ملحق می شوم."

نماینده آمازون سخنان جف بزوس را به این صورت منتقل کرد: "دن چنین پسر فوق العاده ای است و من برای هر دوی آنها خوشحال و خوشوقت هستم."

به گفته فوربس، مکنزی به ثروتمندترین زن در ایالات متحده تبدیل شده است. در نتیجه روند طلاق در سال 2019، وی یک چهارم سهام بزوس در آمازون را دریافت کرد. به گفته فوربس، ثروت او پس از آن 36 میلیارد دلار بود. پیرو داده‌های این نشریه، او در رتبه بندی 100 زن با نفوذ جهان، جایگاه 67 را به خود اختصاص داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала