پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین تا یک میلیون دلار

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین تا یک میلیون دلار
پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین تا یک میلیون دلار  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2021
اشتراک
در یک پیش بینی جدید، رشد ارزش بیت کوین تا یک میلیون دلار تخمین زده شد.

به گزارش اسپوتنیک، مدیر عامل بورس رمزنگاری کراکن، جسی پاول پیشگویی کرد که قیمت بیت کوین در دهه آینده می تواند تا یک میلیون دلار افزایش یابد. او نظر خود را با بلومبرگ در میان گذاشت. پاول مطمئن است که ارزش بیت کوین " تا ماه، تا مریخ رشد می کند و در نهایت تبدیل به واحد پول جهان خواهد شد."

چنین پیش بینی های افراطی چیز جدیدی در بازار رمزنگاری نیست. در تابستان سال 2020، پاول قول داد که محبوب ترین ارز رمزنگاری شده طی دو سال به 100000 دلار برای هر سکه افزایش یابد. این خبرگزاری اعلام کرد، اما در حال حاضر دلار به عنوان ارز ذخیره جهان باقی مانده و معیار تجارت جهانی است، اگرچه ارزش آن در سال گذشته اندکی کاهش یافته است.

ارزش بیت کوین رکورد مطلق را شکست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2021
ارزش بیت کوین رکورد مطلق را شکست

بیت کوین در مارس 2020 در میان اخبار شیوع ویروس کرونا به دلیل سقوط بازارهای سهام جهانی و قیمت نفت شروع به رشد کرد. طی سال گذشته، ارز رمزنگاری شده چهار برابر شده است و در ابتدای ژانویه 2021 تقریباً مرز 42 هزار دلار و در 20 فوریه - 57 هزار دلار برای هر سکه شکسته است. سپس قیمت ارز رمزنگاری شده رو به کاهش گذاشت. در ابتدای ماه مارس، بیت کوین دوباره از 50 هزار دلار فراتر رفت ، اما قیمت آن کمی عقب نشینی کرد.

بسیاری از نوسانات بالای ارز رمزنگاری شده گیج شده اند. به عنوان مثال، بنیانگذار مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد کره زمین، بیل گیتس، به سرمایه گذاران در مورد خرید بیت کوین هشدار داد. اگر پول کمتری نسبت به ایلون [ماسک] دارید، باید احتیاط کنید. ایلون پول زیادی دارد و بسیار پیشرفته است، بنابراین من نگران نیستم که بیت کوین های او به طور آشفته بالا و پایین بروند. "

از طرف دیگر، نوریل روبینی، اقتصاددان آمریکایی که بحران مالی جهانی 2009-2008 را پیش بینی کرده بود، اطمینان دارد که بیت کوین با شکست دیگری روبرو خواهد شد. به نظر وی، ادعاها مبنی بر اینکه بیت کوین "طلای دیجیتال" جدید است، حباب جدیدی را در بازار ارزهای رمزپایه دامن می زند. به طور کلی، این اقتصاددان اصرار دارد که در بیت کوین سرمایه گذاری نکنید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала