هزاران قربانی تعرض جنسی کشیش‌ها به کودکان در فرانسه

© Depositphotos.comهزاران قربانی تعرض جنسی کشیش‌ها به کودکان در فرانسه
هزاران قربانی تعرض جنسی کشیش‌ها به کودکان در فرانسه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2021
اشتراک
تاکنون هزاران خردسال در فرانسه قربانی کشیش‌های دارای "میل جنسی به کودکان" شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از France Bleu، هزاران خردسال از سال 1950 تاکنون در فرانسه قربانی کشیش‌های دارای "میل جنسی به کودکان" شده‌اند. ژان مارک ساوت، رئیس کمیسیون مستقل سو استفاده جنسی در کلیسا اظهار داشت که حدود 10 هزار قربانی پدوفیلیا در این کمیسیون به ثبت رسیده است.

پیدا شدن صد ها عکس پورنو کودکان در نزد کشیش مبارز با کودک آزاری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2018
پیدا شدن صد ها عکس پورنو کودکان در نزد کشیش مبارز با کودک آزاری

این کمیسیون 6.5 هزار نفر را که برای دادن شهادت موافقت کرده‌اند و همچنین افرادی که حاضر به گفتگو درباره آنچه اتفاق افتاده هستند و یا کسانی که فوت کرده‌اند را در نظر گرفته است. انستیتوی ملی تحقیقات بهداشت و پزشکی فرانسه به این کمیسیون در جمع آوری داده‌ها کمک کرده و بنا به درخواست کمیسیون مستقل سو استفاده جنسی در کلیسا، شمارش موارد خشونت جنسی در سراسر این کشور را آغاز کرده است.

خاطرنشان می‌شود که در گزارش نهایی کمیسیون که در ماه اکتبر ارائه خواهد شد، هم شواهد متعددی جمع آوری شده است و هم توصیه‌هایی در این موضوع، به عنوان مثال در مورد میزان پرداختی کلیسای کاتولیک فرانسه به قربانیان، ارائه می‌دهد.

پس از رسوایی گسترده "پدوفیلیا در لباس روحانیت"، تحقیقات گسترده‌ای درمورد مشکل کودکان در کلیسا از چند سال پیش آغاز شده است. در ژوئن سال گذشته، کمیسیون تنها در جریان 1.5 هزار مورد بود، اما در هر صورت امکان صحبت درباره سیستم خشونت جنسی توسط کشیش‌ها فراهم گردید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала