واکنش انگلیسی‌ها به تعقیب زیردریایی روسیه در کانال مانش

© Fotolia / Modernmovieواکنش انگلیسی‌ها به تعقیب زیردریایی روسیه در کانال مانش
واکنش انگلیسی‌ها به تعقیب زیردریایی روسیه در کانال مانش - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2021
اشتراک
نشریه انگلیسی گزارش تعقیب زیردریایی روسیه توسط کشتی های نیروی دریایی انگلیس را در نزدیکی کانال مانش منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «اکسپرس»، نشریه انگلیسی گزارش تعقیب زیردریایی روسیه توسط کشتی های نیروی دریایی انگلیس را در نزدیکی کانال مانش منتشر کرد.

این مقاله واکنش شدید خوانندگان را موجب شد. یکی از کاربران به نام Majicat نوشت:« زیردریایی ها و هر نوع کشتی نظامی می توانند مطابق با موازین بین المللی کشتیرانی وارد کانال مانش بشود».

رهگیری هواپیما‌های فرانسوی توسط جنگنده‌های سوخوی روسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2021
رهگیری هواپیما‌های فرانسوی توسط جنگنده‌های سوخوی روسی

کاربر دیگری با نام BIGSCREEN نوشت:« فکر می کنم آنها الان کم خطرتر از آمریکا هستند. شاید بهتر باشد آنها را نادیده بگیریم؟»

کاربر JonO نوشت:« اگر روس ها با کشتی های لاستیکی از نوع فرانسوی «کاله» وارد حریم دریایی ما شدند، ناوگان سلطنتی آن ها را همراهی خواهد کرد تا مطمئن شود که براحتی به مقصد رسیدند».

کاربر Rinzler نوشت:« ما خطری برای روسیه ایجاد نمی کنیم و آنها صاف و ساده به ما می فهمانند که هر کاری بخواهند و هر وقت بخواهند انجام خواهند داد. جای تأسف است که این یک واقعیت است و نیروهای مسلح ما (بریتانیا) هر چه کمتر می شود و آنچه خطرناک است این است که در پارلمان این موضوع هیچ‌کس را نگران نمی کند».

شایان ذکر است که نیروی دریایی و هوایی بریتانیا بطور منظم شناوری کشتی ها و پرواز هواپیماهای  روسیه در نزدیکی بریتانیا را رهگیری می کنند . نطامیان روسیه قوانین مرزی را نقض نمی کنند.  تمام آنها بدون بروز موردی به پایان می رسند که طرف انگلیسی مدام بر کار حرفه ای نظامیان روسیه تأکید می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала