میلز: آمریکا اصرار دارد تا به مبارزه علیه حضور ایران در عراق ادامه دهد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / میلز: آمریکا اصرار دارد تا به مبارزه علیه حضور ایران در عراق ادامه دهد
میلز: آمریکا اصرار دارد تا به مبارزه علیه حضور ایران در عراق ادامه دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2021
اشتراک
معاون نماینده دائمی ایالات متحده در سازمان ملل: مبارزه با حضور ایران در عراق و نیروهای مسلح مورد حمایت تهران باید ادامه یابد.

به گزارش اسپوتنیک، ریچارد میلز، معاون نماینده دائمی ایالات متحده در سازمان ملل روز سه شنبه در جلسه شورای امنیت سازمان ملل گفت: مبارزه با حضور ایران در عراق و نیروهای مسلح مورد حمایت تهران باید ادامه یابد.

وی با ذکر اولویت های دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده برای عراق، گفت: "ما باید به مسئله شبه نظامیان مورد حمایت ایران و فعالیت های بی ثبات کننده ایران در عراق بپردازیم. این گروه ها اعتماد عمومی به مقامات را پیش از انتخابات اکتبر 2021 تضعیف می کنند و مانع دریافت کمک اقتصادی و سرمایه گذاری برای عراقی ها می شوند."

این دیپلمات بار دیگر بر آمادگی واشنگتن برای ارائه کمک های لازم به اربیل در تحقیقات حمله موشکی که عصر دوشنبه در منطقه فرودگاه رخ داد، تأکید کرد. عصر دوشنبه، منطقه فرودگاه اربیل محل استقرار پایگاه نظامی ایالات متحده، مورد اصابت موشک قرار گرفت. سرهنگ وین ماروتو، سخنگوی ائتلاف بین المللی ضد تروریسم، گفت که در این گلوله باران یک غیرنظامی کشته شد و یک سرباز آمریکایی و چندین متخصص آمریکایی زخمی شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала