تائید واکسن روسی در مونته نگرو و سنت وینسنت و گرنادین ها

© Sputnik / Aerolíneas Argentinas Airlines  /  مراجعه به بانک تصاویر تائید واکسن "اسپوتنیک" وی توسط مونته نگرو و سنت وینسنت و گرنادین ها
تائید واکسن اسپوتنیک وی توسط مونته نگرو و سنت وینسنت و گرنادین ها   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2021
اشتراک
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) در بیانیه ای گفت مونته نگرو و سنت وینسنت و گرنادین ها استفاده از واکسن اسپوتنیک وی علیه ویروس کرونا را تأیید کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، در این بیانیه آمده است: "RDIF از ثبت واکسن روسی اسپوتنیک وی علیه ویروس کرونا در مونته نگرو و سنت وینسنت و گرنادین ها خبر می دهد.  به این ترتیب تعداد کل کشورهایی که استفاده از واکسن اسپوتنیک وی  V را تأیید کرده اند به 26 کشور رسیده است." سنت وینسنت و گرنادین ها اولین کشور جزیره ای در کارائیب بوده  که واکسن اسپوتنیک وی  V را ثبت کرده است.

واکسن روسی اسپوتنیک وی جزو سه واکسن برتر جهان است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2021
واکسن روسی "اسپوتنیک وی" علیه کرونا جزو سه واکسن برتر جهان است

ثبت واکسن روسی اسپوتنیک وی در مونته نگرو و سنت وینسنت و گرنادین ها در چارچوب تشریفات سریع برای استفاده اظطراری (EUA) و بدون آزمایشات بالینی ابیشتر  در قلمرو ااین کشور  انجام شد.

کریل دمیتریوف، رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه واکسن "اسپوتنیک وی "تا به حال  توسط 26 کشور در اروپا ، آمریکای لاتین ، خاورمیانه ، آفریقا ، آسیا و آمریکای شمالی به ثبت رسیده است. نتایج منتشر شده آزمایشات بالینی در مجله علمی مشهور لانست نشانگر بالا بودن سطح ایمنی و کارایی واکسن روسی است که یکی از ارزان ترین واکسن های کرونا بوده و به راحتی می توان آنرا حل و نقل کرد.

رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه همچنین اشاره کرد که اسپوتنیک وی  به عنوان یکی از واکسن های کلیدی شناخته شده است که بشریت می تواند با آن از خود در برابر ویروس کرونا محافظت کرده و به زندگی عادی برگردد.

استفاده از واکسن اسپوتنیک وی تا به حال در روسیه ، بلاروس ، آرژانتین ، بولیوی ، صربستان ، الجزایر ، فلسطین ، ونزوئلا ، پاراگوئه ، ترکمنستان ، مجارستان ، امارات متحده عربی ، ایران ، جمهوری گینه ، تونس ، ارمنستان ، مکزیک ، نیکاراگوئه ، جمهوری سرپسکا (نهاد بوسنی و هرزگوین) ، لبنان ، میانمار ، پاکستان ، مغولستان ، بحرین ، مونته نگرو و سنت وینسنت و گرنادین ها تائید شده است.

 




نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала