وزارت دفاع آلمان خواستار اصلاحات در ارتش شد

© AP Photo / Markus Schreiberوزارت دفاع آلمان خواستار اصلاحات در ارتش شد
وزارت دفاع آلمان خواستار اصلاحات در ارتش شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2021
اشتراک
روزنامه آلمانی گزارش داد، که وزیر دفاع آلمان و بازرس کل نیروهای مسلح این کشور خواستار به ‌روز رسانی تمام عیار نیروها و رفع نقاط ضعف در ارتش شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه فرانکفورتر آلگماینه تسایتونگ، گزارش مشترک آنه ‌گرت کرامپ-کارن ‌باوئر وزیر دفاع آلمان و ابرهارد زورن بازرس کل نیروهای مسلح آلمان، تحت عنوان "تفکرات درباره آینده ارتش" روز سه ‌شنبه به بوندستاگ تحویل داده شد.

دستور ترامپ مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از آلمان اجرا نخواهد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2021
دستور ترامپ مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از آلمان اجرا نخواهد شد

در این گزارش به بررسی وضعیت فعلی نیروها و شرایط امنیتی پرداخته شده و پیشنهادهایی برای انجام اصلاحات داده شده است.

این گزارش تایید دارد که نیروهای مسلح آلمان کمبود بودجه دارند، به صورت کافی آموزش ندیده ‌اند و به شکلی یک‌ جانبه روی ماموریت‌ های خارجی متمرکز هستند.

به گفته کرامپ-کارن‌باوئر و زورن، با وجود اینکه نیروهای مسلح آلمان یکی از قطب ‌های زیرساخت و لجستیک ناتو است، این نهاد برای اجرای وظایفش و تضمین امنیت ملی از آمادگی کافی برخوردار نیست.

علاوه بر این، پاندمی کرونا ظاهرا ضعف ‌ها در زمینه "ساختارهای داخلی و فرایندهای مدیریتی" در نیروهای مسلح آلمان را آشکار ساخته است.

بنابراین، این مقام ‌ها اصلاحاتی را در ساختار داخلی و تدارکات را به پارلمان این کشور پیشنهاد داده‌اند. آنها همچنین خواستار تشکیل یک شورای امنیت ملی و یک شورای امنیت فدرال در وزارت دفاع آلمان شدند.

علاوه بر این، تاکید شده است که نیروهای مسلح آلمان به رشد بودجه برنامه‌ ریزی شده نیاز دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала