خلبان شرکت هواپیمایی پاکستانی از پرواز بشقاب پرنده بر فراز پنجاب خبر داد + ویدئو

© Fotolia / Nikolaynخلبان شرکت هواپیمایی پاکستانی از پرواز بشقاب پرنده بر فراز پنجاب خبر داد + ویدئو
خلبان شرکت هواپیمایی پاکستانی از پرواز بشقاب پرنده بر فراز پنجاب خبر داد + ویدئو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک خلبان شرکت "خطوط هوایی بین المللی پاکستان" از وجود یک شیئی پرنده ناشناس بر فراز شهر رحیم یار خان در استان پنجاب خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه "جیو نیوز"، خلبان با اشاره به اینکه بندرت در روز چنین جسم درخشانی را دیده بود ، گفت: "بشقاب پرنده با وجود نور خورشید بسیار درخشان بود."

به گفته خلبان ، آنچه در آسمان مشاهده کرد یک سیاره یا یک ستاره نبود بلکه می توانست یک "ایستگاه فضایی" یا "سیاره مصنوعی" نزدیک به زمین باشد.

​سخنگوی خطوط هوایی بین المللی پاکستان گفت که بشقاب پرنده 23 ژانویه ساعت 4:00 بعد از ظهر در پرواز کراچی به لاهور مشاهده شد. براساس این گزارش، هواپیما در ارتفاع 10.5 هزار متری از سطح زمین قرار داشت که یک شیئی ناشناس مشاهده شد.

وی گفت:"خیلی زود است که بگوییم این جسم چیست. در واقع، ممکن است اصلاً نتوانیم بگوییم این جسم چیست. با این حال، چیزی مشاهده و مطابق با پروتکل و مقررات گزارش شد."

علاوه بر خلبان ، این شیئی ناشناس مورد توجه بسیاری از ساکنان شهر رحیم یارخان قرار گرفت که از آن فیلم گرفتند . یک نقطه درخشان در آسمان روز در فیلم هایی که در اینترنت منتشر شده، دیده می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала