تعطیلی بیش از 90 هزار کسب و کار کوچک در انگلستان در پی بحران کرونا

© AP Photo / Tony Dejakتعطیلی بیش از 90 هزار کسب و کار کوچک در انگلستان در پی بحران کرونا
تعطیلی بیش از 90 هزار کسب و کار کوچک در انگلستان در پی بحران کرونا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیش از 90 هزار مورد از مشاغل کوچک در انگلستان ممکن است به دلیل بحران کووید تا آوریل بسته شوند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس مطالعه ای که توسط دانشکده اقتصاد لندن انجام شد، در انگلیس بیش از 90 هزار کسب و کار کوچک ممکن است تا آوریل به دلیل بحران ویروس کرونا بسته شود.

توضیح داده شده است که چنین ورشکستگی های گسترده و تعطیلی شرکت ها پس از پایان برنامه دولت برای حمایت از تجارت و حفظ مشاغل در زمینه ویروس کرونا اتفاق می افتد. پیش از این، مقامات انگلیس مدت اجرای این برنامه را تا پایان ماه مارس تمدید کردند.

"طبق مطالعه ای که امروز توسط مرکز شاخص های اقتصادی LSE و اتحاد برای اشتغال منتشر شد، موج جدی ورشکستگی های شرکت های انگلستان در حال ظهور است زیرا بسیاری از برنامه های پشتیبانی تجاری فعلی در اواخر مارس و آوریل منقضی می شوند. تقریبا 15٪ ... از مشاغل انگلستان در معرض خطر تعطیلی قریب الوقوع قرار دارد. "در این مطالعه آمده است:" شرکت های کوچک "- مشاغل با کمتر از 10 کارمند - به ویژه آسیب پذیر هستند."

بدون حمایت بیشتر دولت، در پایان سه ماهه فعلی، شدت تعطیلی شرکت می تواند سه برابر بیشتر از همان شاخص برای سال 2019 باشد، نویسندگان گزارش تصریح کردند. و ممکن است حدود 2.5 میلیون نفر در این شرکتها در معرض خطر از دست دادن شغل خود باشند.

ریشی سوناک، وزیر خزانه داری انگلیس دیروز گفت که دولت طرح حمایت از مشاغل را تا ماه مارس، زمانی که قرار است پیش نویس بودجه سالانه این کشور منتشر شود، اصلاح خواهد کرد. پیش بینی می شود که کابینه وزیران با در نظر گرفتن تأثیر دومین قرنطینه که از 4 ژانویه در کشور اعمال می شود و همچنین در نظر گرفتن وضعیت اپیدمیولوژیک، اقدامات مربوط به حمایت از مشاغل و شهروندان را مورد بازنگری قرار دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала