جزییات حادثه غرق شدن كشتى بارى روسى در نزديكى سواحل تركيه

© AP Photoجزییات حادثه غرق شدن كشتى بارى روسى در نزديكى سواحل تركيه
جزییات حادثه غرق شدن كشتى بارى روسى در نزديكى سواحل تركيه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقام ترکیه ای علت احتمالی غرق شدن کشتی روسی را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فرماندار شهر بارتین ترکیه روز یکشنبه گفت: طبق اطلاعات اولیه شرایط بد آب و هوایی باعث غرق شدن این کشتی باری در سواحل ترکیه شده است.

فرمانداری افزود: "کشتی باری آروین در منطقه اینکومو در استان بارتین ترکیه غرق شد که 12 خدمه آن جز شهروندان اوکراین بودند. این کشتی با پرچم پالائو حرکت می کرد، به دلیل هوای بد هنگام سفر از گرجستان به بلغارستان غرق شد. تا به امروز شش نفر نجات داده شده اند."

مقام ترکیه ای: تاکنون سه خدمه از کشتی غرق شده روسی نجات یافتند - اسپوتنیک ایران
مقام ترکیه ای: تاکنون سه خدمه از کشتی غرق شده روسی نجات یافتند

امروز رسانه های ترکیه ای به نقل از مقامات این کشور از غرق شدن یک کشتی باری روسیه در نزدیکی سواحل شهرستان اینکومو در دریای سیاه خبر دادند و اعلام کردند که نجات حدود 15 خدمه که در سه قایق نجات گرفتار شده‌اند آغاز شده است و در این زمینه از کشتی‌های غیرنظامی نیز کمک خواسته شده است. همچنین هنوز خبری مبنی بر جان باختن سرنشینان یا غرق شدن قایق‌های نجات کشتی روسی دریافت نشده است. شرایط آب و هوایی نامساعد است و به همین دلیل تیم‌های امداد و نجات با مشکل مواجه شده‌اند. اما کشتی‌ را بیرون خواهند کشید.

اتحادیه صنفی دریانوردان روسیه گفت: شرکت اوکراینی تسورو مارین، اپراتور کشتی باری روسی "آروین" بود که در سواحل ترکیه امروز غرق شد. این اتحادیه افزود: مدیریت این کشتی از اودسا و شرکت تسورو مارین اوکراینی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала