پاسخ صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه درباره روند ثبت واکسن اسپوتنیک وی در برزیل

© Sputnik / Marina Al-Sha'lanپاسخ صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه درباره روند ثبت واکسن اسپوتنیک وی در برزیل
پاسخ صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه درباره روند ثبت واکسن اسپوتنیک وی در برزیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در رابطه با اطلاعات غیرقابل اعتماد و نادرست در تعدادی از رسانه ها مبنی بر امتناع از تسریع در ثبت واکسن اسپوتنیک وی در برزیل اظهار نظر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) گفت: به اطلاع می رسانیم که آژانس نظارت بر بهداشت ملی اطلاعات بیشتری در مورد واکسن اسپوتنیک وی درخواست کرده است که به زودی ارائه می شود.

واکسن کرونای اسپوتنیک وی روسی در پاراگوئه ثبت شد - اسپوتنیک ایران
واکسن کرونای "اسپوتنیک وی" روسی در پاراگوئه ثبت شد

این صندوق افزود: درخواست اطلاعات اضافی توسط تنظیم کننده روال استاندارد است و به معنای امتناع از ثبت نام نیست. کنگره برزیل همچنین لایحه ای را که در سنای برزیل در دست بررسی است تصویب کرد که در صورت تصویب، به طور خودکار به برزیل امکان استفاده از این واکسن که در چندین کشور از جمله روسیه ثبت شده را می دهد.

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه ادامه داد: واکسن اسپوتنیک وی پیشتر در صربستان، آرژانتین، بلاروس، بولیوی، الجزایر، فلسطین، ونزوئلا و پاراگوئه ثبت شده است. انتظار می رود هفته آینده ثبت این واکسن در 2 کشور دیگر نیز انجام شود. ما همچنین توجه نمایندگان رسانه ها را به این موضوع جلب می کنیم که به عنوان بخشی از فعالیت اطلاعات ضد واکسن اسپوتنیک وی، اطلاعات نادرست به طور عمدی در شب و آخر هفته منتشر می شود تا روند تأیید آنها پیچیده شود. سرویس مطبوعاتی این صندوق به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و از روزنامه نگاران می خواهد قبل از انتشار اطلاعات، آنها را بررسی کنند تا از انتشار اطلاعات نادرست جلوگیری کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала