دستور تهیه ساندویچ "ضد ویروس کرونا"

CC BY-SA 3.0 / Takeaway / دستور تهیه ساندویچ "ضد ویروس کرونا"
دستور تهیه ساندویچ ضد ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
متخصص تغذیه درباره رژیم غذایی در دوران همه گیری کرونایی صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ایرینا دیادیکووا، متخصص تغذیه گفت: افراد مبتلا به آسیب های ریوی باید چربی های حیوانی را در رژیم غذایی خود قرار دهند و تغذیه باید کامل باشد. ویروس کرونا یک ویروس بسیار موذی است برای همین در زمستان خود را با رژیم های شدید محدود نکنید و جیره شما باید حاوی پروتئین و چربی با منشا حیوانی باشد.

دیادیکووا برای پیشگیری از ویروس کرونا توصیه کرد "ساندویچ سلامتی" تهیه کنید. برای این کار روی تکه ای از نان، یک لایه چربی حیوانی بزنید و دانه های گشنیز، فلفل سیاه و شوید به آن اضافه نمایید.

دختر میلیونر بعد از خوردن ساندویچ فوت شد - اسپوتنیک ایران
دختر میلیونر بعد از خوردن ساندویچ فوت شد

وی یادآوری کرد که بیماری های ریوی مدتهاست که با چربی درمان می شوند. دکتر به عنوان نمونه به درمان سنتی اشاره کرد که در آن چربی گورکن، گوشت خوک یا بز را روی سینه یا پشت می مالند و همچنین به همراه شیر نیز آنها را می خورند. یکی دیگر از داروهای معروف کره با کاکائو و عسل است. با این حال، طبق گفته این متخصص، چربی نباید به مقدار زیاد مصرف شود، زیرا ویروس به کبد و پانکراس آسیب می زند. بنابراین بهتر است که چربی های گوشت را با کره جایگزین کرد که هضم آن نیز آسان تر است. این متخصص تأکید کرد که پیاز، زنجبیل و سیر دارای خواص ضد باکتری و تحریک کننده سیستم ایمنی بدن هستند و باید به رژیم غذایی افزوده شوند.

دیادیکووا خاطرنشان کرد که بر اساس مطالعات بدن بسیاری از افراد دارای کمبود ویتامین D ،E و گروه B و همچنین روی، کلسیم، منیزیم و سایر ریز مغذی ها  است. وی پیشنهاد کرد کمبود ریز مغذی ها را با استفاده از مولتی ویتامین ها همراه با تغذیه مناسب جبران کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала