آغاز تحقیقات درباره "واکسیناسیون مخفی" مقامات اوکراین

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر آغاز تحقیقات درباره "واکسیناسیون مخفی" مقامات اوکراین
آغاز تحقیقات درباره واکسیناسیون مخفی مقامات اوکراین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه‌ها از گشودن پرونده‌ای درباره "واکسیناسیون مخفی" مقامات اوکراین توسط اداره تحقیقات دولتی این کشور خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از "Страна.UA"، اداره تحقیقات دولتی اوکراین پرونده‌ای در مورد "واکسیناسیون مخفی" مقامات این کشور علیه کووید-19 گشود.

رئیس جمهور اوکراین کرونا گرفت - اسپوتنیک ایران
رئیس جمهور اوکراین کرونا گرفت

پیش از این در رسانه‌های اوکراین اطلاعاتی مبنی بر اینکه حدود ده نماینده پارلمان، بازرگان و مقام عالی این کشور به صورت "مخفیانه" با پرداخت 3 هزار یورو برای دو تزریق با داروهای تولید شده توسط بیوان‌تک و فایزر علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند، منتشر گردیده بود؛ این در حالی است که به صورت رسمی حتی یک واکسن کرونا نیز وارد اوکراین نشده است.

میخائیل رادوتسکی، عضو پارلمان اوکراین از فراکسیون "خادمان مردم" و رئیس کمیته بهداشت پارلمان موضوع "واکسیناسیون مخفی" مقامات را تکذیب نمود. همچنین دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین اظهار داشت که به وزارت بهداشت و وزارت کشور دستور داده است تا اطلاعات منتشر شده در رسانه‌ها را بررسی کنند.

ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در این خصوص به سازمان‌های اجرای قانون این کشور دستور داد بلافاصله اطلاعات مربوط به ادعای واردات واکسن قاچاق کرونا را بررسی کنند. آنتون گراشچنکو، معاون وزیر کشور اوکراین نیز اظهار داشت که سرویس امنیتی اوکراین و پلیس اطلاعات مربوط به واردات واکسن قاچاق را بررسی می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала