تهدید کاخ کنگره آمریکا در انتقام از ترور سردار سلیمانی

CC BY 2.0 / Jason Ippolito / US Capitalتهدید کاخ کنگره آمریکا در انتقام از ترور سردار سلیمانی
تهدید کاخ کنگره آمریکا در انتقام از ترور سردار سلیمانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افراد ناشناس تهدید کردند که در انتقام از ترور سردار سلیمانی با هواپیما به داخل ساختمان کاپیتول پرواز خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه خبری سی‌بی‌اس آمریکا بامداد روز چهارشنبه گزارش داد که چند کنترل کننده ترافیک هوایی در نیویورک روز دوشنبه تهدیدی را در سیستم‌های رادیویی خود شنیده‌اند که طی آن گفته شده است که چهارشنبه هواپیمایی به سوی ساختمان کنگره به پرواز در خواهد آمد و انتقام ترور سردار سلیمانی گرفته خواهد شد.

باقری: انتقام سردار سلیمانی تاریخ انقضا ندارد - اسپوتنیک ایران
باقری: انتقام سردار سلیمانی تاریخ انقضا ندارد

بر اساس گزارش سی‌بی‌اس، مشخص نیست که این پیام تهدید را چه کسی ارسال کرده است. این در حالی است که مقامات آمریکا این تهدید را واقعی توصیف نکرده و در حال بررسی چگونگی نفوذ به فرکانس‌های کنترل کننده ترافیک هوایی هستند.

این کانال تلویزیونی عبارات شنیده شده توسط ناظران ترافیک هوایی نیویورک در روز دوشنبه را اینگونه نقل کرد: روز چهارشنبه ما با هواپیما به داخل کاپیتول پرواز می‌کنیم. انتقام سلیمانی گرفته می‌شود.

کارشناسان گفته‌اند که نفوذ به سیگنال‌های کنترل پرواز نگران کننده بود چون این می‌تواند بر دستورالعمل‌های خلبانان درباره چگونگی و مکان پرواز تاثیر بگذارد.

منابع به سی‌بی‌اس نیوز گفته‌اند که این پیام ارسال شده به کنترل کننده‌های ترافیک هوایی، سبب شده تا هرگونه تهدید یا انحراف هواپیما از مسیر پروازی را به سرعت گزارش دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала