استفاده از سامانه موشکی پدافند هوایی تور توسط ارتش ارمنستان + ویدئو

© Sputnik / Press service of Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر استفاده از سامانه موشکی پدافند هوایی تور توسط ارتش ارمنستان + ویدئو
استفاده از سامانه موشکی پدافند هوایی تور توسط ارتش ارمنستان + ویدئو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شلیک از سامانه موشکی تور توسط ارتش ارمنستان توسط دوربین‌ها ثبت شده و در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک، ارتش ارمنستان در قره باغ کوهستانی نحوه استفاده از سامانه موشکی ضد هوایی تور را نشان داد. پرتاب موشک در توسط دوربین‌ها ثبت شده و توسط کانال تلگرامی این نهاد نظامی منتشر شد.

سامانه موشکی تور یک مجموعه تاکتیکی در هر نوع شرایط آب و هوایی است که برای پوشش امکانات مهم و نیروهای زمینی طراحی شده است. همچنین می تواند در حالت اتوماتیک کار کند و به طور مستقل فضای هوایی مشخص را کنترل کند.

پیش از این، وزیر دفاع سابق ارمنستان سیران اوهانیان دلایل شکست در قره باغ را ذکر کرده بود. به نظر وی، دلایل شکست تصمیمات ناهماهنگ فرماندهی و مقامات کشور بودند. به گفته اوهانیان، ارزیابی صحیح از واقعیت های نظامی - سیاسی می تواند از بروز یک فاجعه دیگر در جبهه جلوگیری کند.

در 9 نوامبر سال 2020، رهبران ارمنستان، آذربایجان و روسیه بیانیه مشترکی در مورد توقف جنگ در قره باغ کوهستانی امضا کردند. تعدادی از مناطق از دست رفته در اوایل دهه 1990 تحت کنترل باکو قرار گرفت. نیروهای حافظ صلح روسی در حال حاضر در امتداد خط مرزبندی و کریدور ارتباطی ارمنستان و قره باغ مشغول انجام وظیفه هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала