جانز هاپکینز: شمار تلفات کرونا در آمریکا به 318 هزار نفر رسید

© AP Photo / Mark Lennihanمیلیون ها آمریکایی فقط یک قدم با بی خانمانی فاصله دارند
میلیون ها آمریکایی فقط یک قدم با بی خانمانی فاصله دارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طی 24 ساعت گذشته دست‌کم یکهزار و ۵۰۸ مورد جدید مرک بر اثر ابتلا به کرونا به ثبت رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم یکهزار و ۵۰۸ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به مرز 318 هزار نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۱۸۴ هزار و ۴۸۹ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۱۷ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۸۰ نفر رسید.

مجوز استفاده از واکسن مدرنا علیه کرونا در آمریکا صادر شد - اسپوتنیک ایران
مجوز استفاده از واکسن "مدرنا "علیه کرونا در آمریکا صادر شد

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جان هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد شمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس ناشناخته در آمریکا تاحدودی کاهش داشته است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۷۶ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۱۸۱ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان یک میلیون و ۱۹۲ هزار و ۵۷۸ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۴۳ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۳۵۰ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با ۱۰ میلیون و ۵۶ هزار و ۲۴۸ مورد ابتلا و ۱۴۵ هزار و ۸۴۳ مورد فوتی و برزیل با ۷ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۶۰۰ مورد ابتلا و ۱۸۶ هزار و ۷۷۳ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала