ابداع دستگاهی در فرانسه برای مقابله با کرونا

© Sputnik / Evgeniy Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر فرانسه دستگاهی برای مقابله با ویروس کرونا ابداع کرد
فرانسه دستگاهی برای مقابله با ویروس کرونا ابداع کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشمندان فرانسوی دستگاهی برای مقابله با ویروس کرونا ابداع کردند که شبیه مدال است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه Le Parisien نوشت؛ دانشمندان فرانسوی دستگاهی ابداع کرده اند که قادر است تا 93.5 درصد ویروس های کرونا را در هوا از بین ببرد. این دستگاه شبیه مدال بوده آن را همانند مدال باید به دور گردن انداخت.

کشف علامت خطرناک جدید در بیماران مبتلا به ویروس کرونا  - اسپوتنیک ایران
کشف علامت خطرناک جدید در بیماران مبتلا به ویروس کرونا

این شرکت که در منطقه شهرستان ایولین فرانسه قرار دارد، در ابتدا در زمینه توسعه و نبارزه با مالاریا تخصص داشت. دانشمندان دریافته اند که پشه های مالاریا بر روی مولکول های بوی انسان پرواز می کنند. متخصصان دستگاهی را ساختند كه تحت تأثیر آن یک میدان الكتریكی در اطراف فرد ایجاد می شد و مولكول ها به روی زمین می افتادند، بنابراین پشه ها از طریق بو نمی توانستند قربانی را پیدا كنند و در فضا گمراه می شوند.

و شرکت فوق تغییراتی در این دستگاه برای مبارزه با ویروس کرونا ایجاد کرد. آنها یک ازن ساز و یک ماده معدنی خاص به دستگاه  اضافه کردند که نام آن فاش نشده است.

این دستگاه در انستیتوی پاستور پاریس تأیید شده است. آزمایشی در آنجا انجام شد و طی آن دستگاه در یک اتاق بسته که حاوی تعداد زیادی ویروس کرونا بود، قرار گرفت و در عرض 10 دقیقه، 94 درصد ویروس ها را از بین برد. با توجه یه اینکه هیچ نوع ویروسی که باعث بیماری در افراد شود در اتاق وجود ندارد، دانشمندان اطمینان دارند که دستگاه به خوبی عمل می کند.

قیمت این دستگاه 79 یورو خواهد بود. با یک بار شارژ کردن این دستگاه، 20 ساعت کار می کند. این شرکت در حال حاضر 400 دستگاه در روز تولید می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала