اعلام علت احتمالی شیوع بیماری ناشناخته در هند

© AP Photo / Channi Anandاعلام علت احتمالی شیوع بیماری ناشناخته در هند
اعلام علت احتمالی شیوع بیماری ناشناخته در هند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات محلی هند مسمومیت ناشی از سرب و نیکل را علت احتمالی شیوع بیماری ناشناخته در ایالت آندرا پرادش اعلام کردند.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات محلی هند اعلام کردند که علت بیماری مرموز در ایالت آندرا پرادش این کشور، ممکن است مسمومیت ناشی از سرب و نیکل باشد که آثار آن در آب و شیر پیدا شده است.

ساکن مبتلا به بیماری ناشناخته در هند - اسپوتنیک ایران
بیماری مرموز هندی چه ارتباطی با کرونا دارد؟

یکشنبه گذشته شیوع یک بیماری ناشناخته در شهر الورو و اطراف آن آغاز گردید. علائم این بیماری شامل حملات صرعی در عرض 3-5 دقیقه، از دست دادن حافظه در عرض چند دقیقه، ضعف های ناگهانی، سردرد و کمردرد است.

آلا کالی کریشنا سرینیواس، معاون رئیس ایالت در امور بهداشتی در این خصوص اظهار داشت: اطلاعات کامل در مورد آنچه این بیماری مرموز را تحریک کرده است تنها پس از ارسال گزارش ادارات مرکزی، حاصل می شود. در گام نخست مشخص شد که سرب علت شیوع این بیماری است.

وی افزود: تحقیقات تکمیلی توسط انستیتوی فناوری شیمی هند و سایر موسسات در حال انجام است و انتظار می رود نتایج به زودی اعلام شوند. رئیس ایالت به مقامات دستور داد تا تحقیقات کاملی در مورد محتوای فلزات سنگین در بدن بیماران انجام دهند و به طور مداوم روند درمان را کنترل کنند.

به گفته مقامات بهداشت محلی، در مجموع 505 نفر تا کنون به این بیماری مبتلا شده‌اند؛ بیش از 370 نفر بهبود یافته و 120 نفر همچنان بیمارستان‌ها تحت درمان هستند. علاوه بر این، 19 نفر برای مراقبت‌های پزشکی جدی تر به شهرهای بزرگ ایالات ویجیاوادا و گونتور اعزام شده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала