امارات ترور محسن فخری‌زاده را محکوم کرد

© Flickr / Abdulla Al Muhairiامارات ترورمحسن فخری‌زاده را محکوم کرد
امارات ترورمحسن فخری‌زاده را محکوم کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت امور خارجه امارات با انتشار بیانیه‌ای، ترور محسن فخری‌زاده را محکوم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه وزارت امور خارجه امارات آمده است: درحالی که منطقه ما با بی ثباتی و چالش‌های امنیتی مواجه است این شرایط ما را به سوی همکاری برای جلوگیری از اقداماتی سوق می‌دهد که باعث افزایش تهدید ثبات کل منطقه می‌شود.

سرنخ ‌های وزارت اطلاعات ایران در ترور فخری ‌زاده - اسپوتنیک ایران
سرنخ ‌های وزارت اطلاعات ایران در ترور فخری ‌زاده

در این بیانیه تاکید شده است: دولت امارات با توجه به اعتقاد راسخ خود درباره ضرورت پایبندی به ثبات در منطقه، جنایت ترور ننگین آقای محسن فخری زاده را که می‌تواند به درگیری در منطقه دامن بزند، محکوم می‌کند.

وزارت خارجه امارات اضافه کرد: با توجه به شرایطی که منطقه ما در آن قرار دارد، دولت امارات از تمامی طرف‌ها می خواهد حداکثر میزان خویشتنداری را برای جلوگیری از کشانده شدن منطقه به سطح جدیدی از بی ثباتی و تهدید صلح، به کار گیرند.

شایان ذکر است که بیست و هفتم نوامبر رسانه های ایرانی از ترور محسن فخری زاده، یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی ایران در منطقه آبسرد دماوند (استان تهران) خبر داد. پس از آن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء محسن فخری‌زاده موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала