خداحافظی احساسی پسر مارادونا با پدرش

© AP Photo / Franco Castanтخداحافظی احساسی پسر مارادونا با پدرش
خداحافظی احساسی پسر مارادونا با پدرش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرزند اسطوره فوتبال آرژانتین با انتشار متنی احساسی با پدر خود وداع نمود.

به گزارش اسپوتنیک، دیگو مارادونا جونیور، فرزند اسطوره فوتبال آرژانتین با انتشار متنی احساسی در حساب اینستاگرامی خود با پدر خود وداع نمود.

دیگو مارادونا جونیور نوشت: نمی توانی تصور کنی که چقدر من با تو خوشحال بودم. با داشتن تو در کنار خودم احساس شکست ناپذیری کردم. و نمی توانی تصور کنی که چقدر دلم برای آغوش تو تنگ خواهد شد، پدر. چقدر دلتنگ نشستن در کنار تو برای تماشای بازی ناپولی محبوبمان می شوم. و فرزندان من؟ چگونه آنها بدون چنین پدربزرگ عاشقی بزرگ می شوند؟

پسر اسطوره فوتبال آرژانتین افزود: من قول می دهم که آنها همیشه در کنارت خواهند بود، همیشه از تو دفاع خواهند کرد و همیشه سینه آنها مالامال از حس غرور خواهد بود. منتظرم باش و وقتی زمان مرگم فرا رسید بیا و مرا در آغوش بگیر، زیرا من همیشه تو را در کنار خودم می خواستم. زیرا پسری که پدری چون تو در کنارش باشد از هیچ چیز نمی ترسد. سفر خوبی داشته باشی، شماره ۱۰ قلب من. دوستت دارم.

دیگو آرماندو مارادونا در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰، بر اثر حمله قلبی درگذشت؛ در حالی که دو هفته پیش از آن به دلیل لخته شدن خون در مغزش در بیمارستان بستری و پس از جراحی مرخص شده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала