چه زمانی ویروس کرونا در خانه درمان پذیر نیست

© Depositphotos.com / Elnur_ چه زمانی ویروس کرونا در خانه درمان پذیر نیست
چه زمانی ویروس کرونا در خانه درمان پذیر نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشناس ریه بیان کرد که چه زمانی ویروس کرونا در خانه درمان پذیر نیست.

به گزارش اسپوتنیک، شمار افراد آلوده به ویروس COVID-19 هر روز بیشتر و بیشتر می شود، برای برخی این بیماری بدون نشانه است، برای برخی دو هفته درمان در خانه بسنده می‌کنده، از سوی دیگر شماری دیگر در بیمارستان زیر نظر پزشک قرار می گیرند. آنا ولاسووا، کارشناس ریه روس گفت که چه صورت بستری شدن در بیمارستان اجتناب ناپذیر است.

روش هایی برای درمان ریه ها پس از بهبودی از کووید-19 - اسپوتنیک ایران
روشی موثر برای درمان ریه ها پس از بهبودی از کووید-19

وی تأکید کرد که خطر اصلی ویروس کرونا ، ذات الریه است. به گفته وی ، حتی با یک دوره بدون علامت بیماری ، ارزش بررسی ریه ها را دارد. و در جوانان بدون بیماری های مزمن ، با سلامتی طبیعی ، ریه ها می توانند 20٪ تحت تأثیر قرار گیرند. دکتر گفت که آسیب یک جانبه ریه را می توان در خانه تحت نظارت متخصصان درمان کرد ، و دو طرفه - می تواند منجر به ایجاد سندرم زجر تنفسی حاد شود.

 وی خاطرنشان کرد که خطر اصلی ویروس کرونا، سینه پهلو است. به گفته وی، حتی یک دوره بدون نشانه بیماری، ارزش بررسی ریه ها را دارد. و در جوانان بدون بیماری های مزمن، با سلامتی طبیعی، ریه ها می توانند 20٪ تحت تأثیر قرار گیرند. دکتر گفت که آسیب یک جانبه ریه را می توان در خانه تحت نظارت متخصصان درمان کرد، و دو طرفه - می تواند منجر به ایجاد سندرم دیسترس حاد تنفسی شود.

وی توضیح داد: " این سندرم به معنای واقعی کلمه در عرض چند دقیقه ایجاد می شود و فرد به اتصال به تنفس مصنوعی و احیا احتیاج دارد. به ویژه روزهای ششم تا هشتم از نظر طوفان سیتوکین خطرناک ترین است، دوره ای که بیشتر بیماران به دلیل دسترسی نابهنگام به پزشکان می میرند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала