تلاش دیگری از سوی ترامپ و نتانیاهو برای ممانعت از گفتگوی احتمالی واشنگتن و تهران

© Sputnik / Nasibeh Esmaeiliتلاش دیگری از سوی ترامپ و نتانیاهو برای ممانعت از گفتگوی احتمالی واشنگتن و تهران
تلاش دیگری از سوی ترامپ و نتانیاهو برای ممانعت از گفتگوی احتمالی واشنگتن و تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک وبگاه خبری آمریکایی مدعی شد که ترور دانشمند هسته‌ای ایران ممکن است تلاش دیگری از سوی دولت ترامپ برای ممانعت از گفتگوهای احتمالی واشنگتن و تهران در آینده باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Axios، ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ایران ممکن است تلاش دیگری از سوی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل برای ممانعت از گفتگوهای احتمالی جو بایدن با تهران باشد.

تجمع مقابل مجلس ایران در اعتراض به ترور محسن فخری زاده + تصاویر - اسپوتنیک ایران
تجمع مقابل مجلس ایران در اعتراض به ترور محسن فخری زاده + تصاویر

این وبگاه خبری آمریکایی تأكید می‌کند كه دولت ترامپ در پی دشوار سازی مذاکرات بایدن با ایران است. علاوه بر این، ترامپ به دنبال جلوگیری از "تجدید حیات" توافق هسته‌ای است. رئیس جمهور آمریکا به عنوان بخشی از برنامه خود، اجازه انجام عملیات پنهانی علیه تهران و همچنین افزایش تحریم‌ها را صادر می‌کند.

شایان ذکر است که روز گذشته رجا نیوز در گزارشی از ترور محسن فخری زاده، یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی ایران در منطقه آبسرد دماوند (استان تهران) خبر داده بود. پس از آن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء محسن فخری‌زاده موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала