ادامه پیشروی کرونا در هند: تعداد موارد ابتلا از نه میلیون نفر گذشت

© AP Photo / Mukhtar Khanادامه پیشروی کرونا در هند: تعداد موارد ابتلا از نه میلیون نفر گذشت
ادامه پیشروی کرونا  در هند:  تعداد موارد ابتلا از نه میلیون نفر گذشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت بهداشت هند اطلاع داد پزشکان این کشور تا دیشب بیش از 45.8 هزار مورد ابتلا ویروس کرونا را شناسایی کرده اند و بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس هولناک در هند از 9 میلیون نفر فراتر رفته است.

به گزارش اسپوتنیک، هند دومین کشور در جهان از لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا است. بیشتر موارد ابتلا در ایالات متحده آمریکا است که در آنجا ابتلا به ویروس کرونا در بیش از 11.7 میلیون نفر شناسایی  شده است.

طبق آخرین اطلاعات ، بیش از 8.4 میلیون نفر از مبتلایان در هند از ویروس کرونا بهبود یافته اند. طبق نتایج بیش از 1.1 میلیون آزمایش روزانه ، پزشکان بیش از 44 هزار نفر از مبتلایان را که بر این بیماری غلبه کرده اند شناسایی کرده اند.

4 علامت اولیه ابتلا به ویروس کرونا را چک کنید  - اسپوتنیک ایران
4 علامت اولیه ابتلا به ویروس کرونا را چک کنید

طبق گفته پزشکان ، بیش از 443 هزار نفر از کبتلایان همچنان در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت معالجه هستند و طی روز گذشته این رقم 491 مورد رشد  داشته است.

تعداد موارد مرگ و میربیش از 132 هزار نفر بود و طی شبانه روز گذشته 584 نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند.

پیشتر گروهی از کارشناسان دولتی توضیح دادند که هند می تواند ویروس کرونا را در اواخر فوریه سال آینده شکست دهد اما   مشروط بر اینکه ساکنان این کشور از همه اقدامات لازم  به ویژه ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی پیروی کنند. به گفته کارشناسان ، در چنین شرایطی ، تعداد کل افراد مبتلا به ویروس کرونا در هند تا پایان همه گیری این بیماری ممکن است به 10.5 میلیون نفر برسد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала