شرکت چند ملیتی سوئیسی به مزیت نوع خشک واکسن کرونای روسی اشاره کرد

© Sputnik / Pavel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر شرکت چند ملیتی سوئیسی به مزیت نوع خشک واکسن کرونای روسی اشاره کرد
شرکت چند ملیتی سوئیسی به مزیت نوع خشک واکسن کرونای روسی اشاره کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کردیت سوئیس: واکسن به صورت پودر در هنگام حمل و نقل به شرایط خاص نگهداری نیاز ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، کردیت سوئیس، شرکت خدمات مالی و بانکداری سوئیسی و چندملیتی، گفت: داشتن فرم خشک شده از واکسن "اسپوتنیک وی" روسی می تواند یک مزیت این واکسن در هنگام توزیع آن در مکان های سخت قابل دسترسی و صعب العبور باشد، اگرچه تولید این فرم خشک واکسن نسبت به تولید واکسن هایی که باید در دمای پایین ذخیره شوند به زمان و منابع بیشتری نیاز دارد.

این شرکت افزود: این واکسن را می توان به شکل لیوفیلیزه (پودر خشک و کمی منجمد) نگهداری کرد باعث راحتی در توزیع و انتقال آن به مکان های که از نظر حمل و نقل سخت هستند می شود و همچنین می تواند به بر مشکلات دیگر واکسن ها که به سردخانه و حمل و نقل نیاز دارند، غلبه کند.

ویروس‌های کرونا خانواده بزرگی از‌ ویروس‌ها هستند که می‌توانند حیوانات و انسان‌ها را بیمار کنند. تعداد زیادی از ویروس‌های کرونا که تاکنون شناخته‌شده‌اند، موجب ابتلا به طیفی از عفونت‎های دستگاه تنفسی در انسانها می‌شوند. که از سرماخوردگی تا ابتلا به بیماری‌های شدیدتری مثل سندروم تنفسی خاورمیانه (مرس-MERS) و سندروم تنفسی حاد (سارس-SARS) متغیر هستند. کرونایی که به تازگی کشف شده است عامل ابتلا به بیماری کووید-19 است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала