کمک بیش از یک میلیارد دلاری روسیه به سوریه + جزئیات

© Sputnik / Mikhail Voskresensky /  مراجعه به بانک تصاویر کمک بیش از یک میلیارد دلاری روسیه به سوریه + جزئیات
کمک بیش از یک میلیارد دلاری روسیه به سوریه + جزئیات  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
میخائیل میزینتسف رئیس ستاد هماهنگی روسیه و سوریه برای بازگشت آوارگان سوری ، روز چهارشنبه در کنفرانس بین المللی بازگشت آوارگان به سوریه اعلام کرد روسیه بیش از یک میلیارد دلار برای ترمیم شبکه های برق ، مجتمع صنعتی سوریه و سایر اهداف بشردوستانه اختصاص داده است.

به گزارش اسپوتنیک، میزینتسف گفت: "روسیه برای اهداف بشردوستانه ، بازسازی شبکه های برق رسانی و تولیدات صنعتی و معابد ، بیش از یک میلیارد دلار اختصاص داده است." وی مشخص نکرد که این بودجه بودجه چه زمانی و برای چه دوره ای تخصیص یافته است.

بشار اسد: برخی کشورهای غربی مانع بازگشت آوارگان سوری به وطن می شوند - اسپوتنیک ایران
بشار اسد: برخی کشورهای غربی مانع بازگشت آوارگان سوری به وطن می شوند

به گفته وی ، وزارتخانه ها و ادارات روسیه در چارچوب توسعه همکاری های بین دولتی و ارائه کمک های بشردوستانه به مردم سوریه ، به طور مداوم پروژه هایی را در زمینه های مهم مانند آموزش و پزشکی ، مدیریت محیط زیست و ساخت مسکن ، همکاری های تجاری ، اقتصادی ، علمی و فنی به پیش می برند.

وی گفت: "مرکز آموزش آزاد به زبان روسی به طور موثری در دمشق فعالیت می کند و تا به حال بیش از 100 معلم زبان روسی در آنجا  دوره های مهارت افزایی را به پایان رسانده اند. 1319 شهروند سوریه در حال حاضر در موسسات آموزش عالی روسیه تحصیل می کنند. تا به حال بیش از 1.9 هزار متخصص جوان سوری تحصیلات خود را به پایان رسانده اند."

وی یادآور شد که روسیه و برنامه جهانی غذا در سازمان ملل متحد تفاهم نامه ای در مورد روش انتقال کمک ها و استفاده از اعانه های داوطلبانه هدفمند برای رساندن کمک های غذایی به سوریه به مبلغ 20 میلیون دلار در سال های 2020 و 2021 امضا کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала