آمریکا شرکت های فعال در پروژه نورد استریم ۲ را تهدید به تحریم کرد

© Sputnik / Sergey Guneevآمریکا شرکت های فعال در پروژه نورد استریم ۲ را تهدید به تحریم کرد
آمریکا شرکت های فعال در پروژه نورد استریم ۲ را تهدید به تحریم کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایالات متحده آمریکا شرکت های بیمه و صدور گواهینامه ای که در پروژه نورد استریم ۲ فعالیت داشته باشند را تهدید به تحریم کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، روز سه شنبه نمایندگان مجلس سنا و مجلس نمایندگان کنگره آمریکا به توافق رسیده اند که ممکن است شرکت های بیمه و صدور گواهینامه تحت تحریم های گسترده خط لوله گاز نورد استریم ۲ قرار بگیرند، که با کشتی های روسی در ساخت خط لوله همکاری می کنند.

تلاش آمریکا در جلوگیری از اتمام پروژه :نورد استریم-۲ - اسپوتنیک ایران
تلاش آمریکا در جلوگیری از اتمام پروژه :نورد استریم-۲"

این بیانیه در پیش نویس بودجه دفاعی سال مالی آینده (که از اول اکتبر در کشور آغاز شد) پیش بینی شده است.

به گفته منابع، این تحریم ها در اصلاحیه پیش نویس بودجه دفاعی برای سال مالی ۲۰۲۱ گنجانده خواهد شد و همچنین بیانگر این است که اقدامات محدود کننده فعلی همچنان پابرجا هستند.

سند باید قبل از پایان سال تقویمی جاری پذیرفته شود. در همان زمان، همانطور که منابع تأکید می کنند، اقدامات محدود کننده تاثیری بر آلمان یا مقامات آلمانی نخواهد داشت.

در ماه ژوئیه، ابتدا مجلس نمایندگان و سپس سنا کنگره ایالات متحده نسخه های خود را از پیش نویس بودجه دفاعی برای سال مالی بعدی تصویب کردند که متعاقباً برای تصویب به کمیسیون نمایندگان هر دو مجلس ارائه شد. چندین اختلاف در دو نسخه از پیش نویس از جمله در مورد تحریم های نورد استریم ۲ وجود داشت.

به ویژه، همانطور که بلومبرگ روشن می کند، رئیس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده الیوت انگل (دموکرات از ایالت نیویورک) اصرار داشت که این لایحه حاوی الزاماتی است که واشنگتن از آمادگی برای اعمال تحریم ها به متحدان خود اطلاع می دهد. پیش نویس بودجه نهایی برای امضای رئیس دولت ارسال می شود.

در ماه اکتبر، وزارت امور خارجه ایالات متحده توضیحاتی را که تحریم های واشنگتن علیه خط لوله انتقال گاز نورد استریم ۲ می تواند بر شرکت های ارائه دهنده خدمات یا بودجه کشتی های شرکت کننده در پروژه تأثیر بگذارد ارائه کرد.

شرکت کنندگان در پروژه بارها اظهار داشتند که خط لوله انتقال گاز به پایان خواهد رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала